تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

24.گند زدم

اومدم سازمو کوک کنم، بعد داشتم صدای یه کدومو چک میکردم و اون یکی رو می کشیدم. خلاصه اینکه یه سیمم پاره شد:| اینکه چقدرررر اعصابم خورده و ناراحتم حد و اندازه نداره..

۷ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
.....
۲۷ مهر ۱۹:۲۹
ساز زدنو که دیگه استادی 
اگه شما نزنی کی بزنه ؟: )
منظوررم کوک کردن و عوض کردنه 
اینقدر بهش ور برو تا بشه

پاسخ :

نه دوره ی کوک کردن و تئوری موسیقی رو گذروندم و کوک کردنو بلدم.اون دفعه هم خطای دید بود که سیمو پاره کردم..
مرسی از لطفتون به من. خیلی مبتدی ام هنوز :-)
.....
۲۷ مهر ۱۶:۵۵
من یه سال کلاس سه تار میرم استادم بهم یاد نمیداد 
خودم اینقدر امتحان کردم که یاد گرفتم 
اگه بیشتر از شش ماهه میری توصیه میکنم خودت انجامش بدی 

پاسخ :

دو ساله که میرم.
چیو خودم انجام بدم؟ ساز زدنو؟؟
.....
۲۷ مهر ۰۰:۴۰
 سلام ببخشید ساز چی میزنید ؟

پاسخ :

سنتور :-)
ــ یاس ــ
۲۱ مهر ۱۲:۱۸
دیشب عکسشو که گذاشتی چقدر ناراحت شدم! یه حسی به سازا دارم، انگار دردشون میاد:(( :))

پاسخ :

دقیقا خودمم همچین حسی دارم. اصن قلبم به درد اومد..
گیلزاد
۲۱ مهر ۱۰:۲۱
منم اون موقع که تازه سازمو خریده بودم هنوز اولین جلسه روهم نرفته بودم وا کردم دیدم یه سیمش پاره شده:))) قشنگ ترکیدم بعد استادم گف خیلی طبیعیه و اینا... ازون به بعد اونجا که میرفتم سیم میخریدم چندتا هم میگفتم برام پایینشو حلقشو درست کنه که تو خونه بدارم برا اینجور مواقع:)) الان گفتی موقع کوک پاره شد حس کردم خودمم یه لحظه یجوری شدم چون خیلی هم دلمم تنگ شده:((
گفتم بگم اگه سازت مث سه تاره بگی برات درست کنن کارت گیر نمونه.

پاسخ :

میدم واسم درستش کنن ولی نمیدونم سنتور هم جوری هست که خودم بتونم سیم بزنم یا نه. نگاهش کردم بنظر پیچیده میومد سیم بستنش :-(
x
۲۱ مهر ۰۰:۱۱
این توضیحات وبت و کاکتوس های کنار وبت روخیلی دوست دارم 
هر بار وبت رو باز می کنم قبل از هر چیزی میام اینا رو نگاه می کنم .

پاسخ :

ای جانم..
مرسی عزیزم :-)
پسر مشرقی
۲۰ مهر ۲۰:۳۰
اصلا یادم رفته بود ساز هم می زنی! از آخر تو باعث می شی من خودکشی کنم 😁

پاسخ :

نگو دیوونه.. :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان