تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

25. کراش قدیمی جدید :-)))))))

اقا من رو یه نفر دیگه هم کراش پیدا کردم! بعد این شخصو من توی سیزده چارده سالگیم هم روش کراش داشتم :-))))) بعد واسه همینم حتی یادمه که اون موقع ها چیا دوست داشت و درمورد چی چطوری فکر میکرد و اینا. نه تنها با خودش دوستم، با خالش هم دوستم. مامان و خواهر و دایی و کلی دیگه از اعضای خانوادشونو هم میشناسم. پارسال و اینا مدت ها دنبال این بودم تو اینستا پیداش کنم ولی نبود که نبود. بعد چند وقت پیش خیلی یهویی دیدم اون بهم ریکوئست داده! تازه اکانت اینستا ساخته بود. منم رفتم دایرکتش :-)))) کلی حرف زدیم و یاد خاطرات قدیم و اینا. خیلی هم خوش برخورد جواب داد انصافا. اصلا انتظارشو نداشتم. تازه گفت ایشالا با هم کلینیک بزنیم در آینده :-)))))))

از مزایاش میشه به این اشاره کرد که رشتش پزشکی و دندون و اینا نیست. صدا و لهجش خیلیییی خوبه [مهم ترین فاکتور ظاهری یه ادم از نظر من صدا و لهجست!]، قد و قیافه و ایناش هم خیلی خوبه خدایی. خیلی هم پسر خوبیه. توی رشته ی خودش خیلی شاخه و دانشگاه تهران هم ارشد میخونه.شخصیت جذابی هم داره.

حالا موانع مسیر! :-))))) یکی اینکه هر پستی میذاره میزنه فوتو بای یه نفر که خب اون یه نفر یه دختر خیلی زشت و بی ریخته :-)))) و خب احتمالا دوز دخترشه :|||| یکی دیگه هم اینکه فکر کنم خانوادشون یکم مذهبین و این مورد رو مخمه. یه عکس خانوادگی گذاشته بودن که مهمونی بود و اینا. بعد خانوماشون همه روسری سرشون بود!! :|||| یعنی اون عکسه رو مخمه حسابی :-))))) ولی قبلنا مذهبی نبودن انگار، شایدم بودن و من نمیدونستم.. 

دیگه همینا.. فقط اینکه نرید اینستای منو زیر و رو کنید چون پیداش نخواهید کرد! و اینکه من این کراشایی که میگم دارم در حد شوخیه بیشتر.. خیلی جدی نگیرید ;-)


+به "ی" میگم یادته ما هر وقت رو یکی کراش پیدا میکردیم، میذاشتیم چند روز بعد پستشو لایک میکردیم که اون لایکه به چشم بیاد؟ بنظرت اینکه اینم منو لایک نمیکنه یا چند روز بعد لایک میکنه، همون مدلی نیست؟! با قطعیت میگه نه! :-)))))))) 

البته خودمم میدونم این مدلی نیست چون کلا اهل اینستا نیست.. ;-)


ولی انصافا من بچه بودم خیلی تو کف این ادم بودم. :-)))))

۹ نظر ۵ موافق ۱ مخالف
x
۲۲ مهر ۲۰:۵۸
ذهتن کراش پرور رو عالی گفت آقا معلوم:))
من اصلا به کراش داشتن هام اهمیت نمیدم بر فرض محال هم از کسی خوشم بیاد دیگه اصلا اون طرفی که کراش هست افتابی نمیشم و اتفاقس ببینمش هم انقدر محل نمیذارم که اونم طرفم نیاد :/ اعصاب درگیر شدن ذهنم رو ندارم , خیلی بی اعصابم ایا ؟! :)))

پاسخ :

نه بابا این کراشایی که من میگم در حد مسخره بازیه. به حد درگیری ذهن نمیرسه :-))))
Fateme
۲۲ مهر ۱۱:۲۹
چرا از مذهبیا خوشتون نمیاد؟!  البته هرکی تو مهمونی حجاب میذاره مذهبی نیست. بعضیا واقعا ادمای خوبی ان جدا از مذهبی بودن یا نبودنشون. من اینقدر دوست مختلف دارم از مذهبی و غیر مذهبی که الان با همه ادمای خوب کنار میام حتی اگر مثل اونا نباشم. 
راستی چون یادمه شما گریزاناتومی میدید میخوام یه پیشنهاد بدم بهتون سریال the good doctor از شبکه ABC پخش میشه درمورد یه پزشک اوتیسمی خیلیی خوبه از آناتومی خیلی قشنگ تره اگه دوست داشتید ببینید. مثل اینکه استقبال فوق العاده ای هم ازش شده

پاسخ :

من با مذهبیا مشکلی ندارم. اتفاقا دوست مذهبی خیلی خوب هم دارم. ولی وقتی میگم روی کسی کراش دارم یعنی مرحله ی بعدش میشه یه رابطه ی نزدیک که خب بین دو تا ادمی که تفاوتای فرهنگی فاحش دارن شدنی نیست اصلا.. حتی در حد یه دوستی یه هفته ای!! چون تجربشو دارم میگم..
گریز اناتومی رو خوشم نیومد ولش کردم. مرسی بابت معرفی. اگر فرصت بشه خیلی دوست دارم که ببینم :-)
گیلزاد
۲۲ مهر ۰۰:۰۹
واااااای منم صدا و لحن حرف زدنو لهجه ار همه چی مهم تره بعد یه قانون کلی هم داریم که صدا و قبافه رابطه عکس دارن :))))) 
چه خوش سعادتی بوده که دوباااار کراش خورده...یعنی ببین چیه که توهردوره با معیارای کراشیت صدق میکرده :)) 

پاسخ :

نه لزوما. ادم خوش صدای خوش قیافه زیاد بوده که روش کراش داشتم :-))))) البته لزوما خوش قیافه ها خوش صدا نیستن..

والا ! چه افتخاری خدا نصیبش کرده که نه، ده سااااله من روش کراش دارم! :-))))))))
معلوم الحال
۲۱ مهر ۲۲:۵۵
خودم انفالو و بلاکت کردم :))) اینهمه بلاگرزی پرسپولیسی مقوا ریخته تو بلاگستان. چه خبره؟ 😂 برای شما همین بس که سلیمون طرفدار تیمتونه 😅

نمیشه عکس کراشتو ببینیم؟ 😀 دلم خواست ببینمش

پاسخ :

پررو :-)))))

ندارم عکسشو..
ــ یاس ــ
۲۱ مهر ۲۱:۵۷
اصن شیش برابر قبل دوستت دارم پرسپولیسی خوش سلیقه :دی ♥ :))

آقا فک کن یکی از کراشش بگه بعد ملت برن اینستاگرام دنبال اون طرف:))) اصن خنده م جمع نمیشه:))))))))))

اقا هنوز کراشت طرفدار حامد همایون نبوده ببینی چطور میره رو مخ:/ =))

پاسخ :

ای جاااان :-*

خب چون سابقه داشته تذکر دادم! حتی خیلی فاجعه ترش هم سابقه داشته!!!! :||||||

نه دیگه اونو باید از صفحه ی هستی محو کرد :-))))) اخه حاومد هماویون؟؟!! شت!
معلوم الحال
۲۱ مهر ۲۱:۱۷
یعنی چـــــــــی؟؟؟
پرسپولیسی هستی؟؟؟
دیگه من اینجا نمیام :))

پاسخ :

اگه استقلالی هستی بگو تا بلاکت کنم همین الان!
پسر مشرقی
۲۱ مهر ۲۰:۵۳
خدا نکشتت 😊

پاسخ :

مسخره بازیه بابا. من روی هزار نفر کراش دارم 😂😂😂😂😂
هیزل گریس
۲۱ مهر ۱۹:۵۹
حقیقتا با این تفاسیر منم روش کراش زدم :دی
+ما اینستای شما رو نداریم *_*

پاسخ :

نه بابا. همه چی از دور خوبه 😂😂😂😂 
+میتونید داشته باشید😘
معلوم الحال
۲۱ مهر ۱۹:۵۳
چه ذهن "کراش پروری" داری :)
فکر میکنم الان داری از دوره کراش زندگیت عبور میکنی :)) احتمالا از فردا تمام هزینه هاش مال توئه د:

اون بخش فوتو بای دوزدختر زشت و بی ریختش خیلی باحال بود :) لِه شُدُم . سلیقه کراشتو بالکل زیر سوال بردی !!

پاسخ :

دیگه ببین من اگه پسر می شدم چی میشدم! 😂😂😂😂😂😂

نه اون که کلا بدسلیقست. استقلالیا کلا بدسلیقن!  اگه خوش سلیقه بود که تو این ده سال اونم رو من کراش پبدا مبکرد دیگه 😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان