تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

27.جعبه ابزار قشنگم!

بچه ها یه سری جعبه ابزار آبی و بنفش خریده بودن که خیلی خوشگل بود ولی شبیه ظرف غذای بچه های مهدکودکی بود :-)))) یه عده دیگه هم یه سری جعبه های طوسی خریده بودن که خیلی مکانیک طور بود. من کلی دنبال این بودم که یه جعبه ابزاری پیدا کنم که هم خوشگل باشه و هم ساده. خلاصه اینکه بالاخره جعبه ابزار قرمز قشنگمو خریدم امروز! :-)

۶ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۲۴ مهر ۲۰:۳۹
تبریک میگم. تو الان یه سیاست مداری :-)

پاسخ :

:-)
x
۲۴ مهر ۱۸:۴۶
اصن روایت داریم رنگ قشنگ تر از قرمز نیست واسه یه آدم باسلیقه ! D:
مبارک باشه 

پاسخ :

والا!
مرسی عزیزم :-)
معلوم الحال
۲۴ مهر ۱۰:۳۵
سلام
واقعا برات متاسفم. آبی به این جیگری :))
چرا رنگ آسمون رو ایجوری خورد میکنی؟

پاسخ :

سلام.
من ابی هم خوشم میاد ولی قرمز فرق داره ;-)
لیمو جیم
۲۴ مهر ۰۸:۳۵
چه ناز , مبارکه :-)

پاسخ :

مرررسی لیمو جان :-)
پسر مشرقی
۲۳ مهر ۲۲:۱۷
نمی‌دونم چرا این قدر با رنگ قرمز مشکل دارم! طوری که توی عمرم هیچ وسیله و لباسی به این رنگ نداشتم!
اون قدر که توی بچگی و به خاطر محیط پیرامونیم پرسپولیسی بودم ولی وقتی بزرگ تر شدم به خاطر کنار نیومدنم با این رنگ تیم محبوبم استقلال شد :)))

اما خب مبارکه. با توجه به اون صحبت هایی که کردی انتخاب معقولانه ایه.

پاسخ :

اتفاقا من عاشق قرمزم!
جـاودان ـم
۲۳ مهر ۲۲:۱۲
چه‌قد قشنگ ـه.. :)

پاسخ :

مرررررسی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان