تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

29.مرحله سوم پروتز!

بوردر مولد.

جز بدقلق ترین مراحل ممکن بود. انقدر دستامو سوزوندم که تاول زده و البته از چند نقطه هم بریده! [دست و پا چلفتی هم خودتونید!! :-))))) ]


+تازه مجبور شدم واسه فک بالا کلا از اول شروع کنم. از اول قالب گرفتم و کست ریختم و تری ساختم و بوردر مولد کردم. و چون نمرشو قبلا گرفته بودم دیگه خیلی روی ظاهرش وسواس به خرج ندادم.


۴ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
هوپ ...
۲۷ مهر ۱۳:۱۱
خو بازم خوبه از الان عوض کردی، من که بهت گفتم مشترک نباشه دختر خوب نیاز داری واسه بوردرمولد :-))

پاسخ :

استاد گمراهم کرد ! :-)))))
بعد تازه چهار نفر از روی یه فانتوم ساخته بودیم!! :-)))))
هوپ ...
۲۷ مهر ۱۲:۳۸
چرا فک بالا رو از اول ساختی؟ مشترک بود با دوستت؟

پاسخ :

اره فانتوممون مشترک بود. بعد دیدم حالا حالا ها اینو لازم دارم پس بهتره تا دیر نشده از روی مال خودم بسازم..
پسر مشرقی
۲۷ مهر ۱۲:۰۲
فدا سرت این سوختگیا و بریدگی ها. عوضش مهارته که به دست می آری.

پاسخ :

همینطوره :-)
الی .
۲۷ مهر ۱۰:۴۸
قابل توجه اونایی که میگن دندان آسونه و خمیربازی! :|

پاسخ :

آخ گفتیییی. دقیقا!
قیافشو که خودمم نگاه میکنم اسونه ولی انجام دادنش واقعا سخته.. ولی اصلا به چشم نمیاد دردسراش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان