تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

30. سی!

رفتم وام دانشجویی ثبت نام کردم و امیدوارم زودتر بیاد به حسابم که برم و باهاش یه کلاس جدید ثبت نام کنم..

هر وقت حس میکنم مغزم داره دچار رکود میشه یا دارم افسرده میشم باید یه چالش جدیدو واسه خودم شروع کنم وگرنه به بیراهه میزنم :-))))) ساعتا و روزای کلاسای مختلفو مدتهاست که چک میکنم. امیدوارم پولمو بدن زودی، اون کلاسی که میخوام تشکیل بشه، ساعت و روزش مناسب باشه و بتونم برم.. 

پولش اون قدری نبود که نتونم بدم ولی نمیخواستم واسه ویارهای روزمرم جیب مامانمو بزنم :-)))) همینطوریش هم خرجم سر به فلک میکشه. امیدوارم که بشه.. اگه شد، اون وقت میام و میگم چه کلاسی ;-)

۵ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۲۸ مهر ۰۴:۰۸
* بِکَن
عذرخواهی میکنم :((

پاسخ :

:-)
پرواز ...
۲۷ مهر ۲۰:۰۰
وام میدن مگه ؟ :))
چقد جالب دی:

پاسخ :

اره میدن. شیش ماه بعد از فارغ التحصیلی هم قسط هاش شروع میشه. ولی مقدارش زیاد نیست و اینکه تعهد محضری ضامن و اینا میخواد.
life around me
۲۷ مهر ۱۸:۵۸
ماهم اولین بار ترمای6_7فهمیدیم و انقدر حسرت خوردیم که نگو...

اشکال نداره اونموقع دیگه شندرغاز حقوقمونُ داریم:))

پاسخ :

منم کلی حرص خوردم..
راس میگییییی. حقوقو یادم رفته بود!
معلوم الحال
۲۷ مهر ۱۸:۴۴
بچه هامون میگفتن که وام ها رو  آخرای ترم میدن :) 
ایشالا که وزارت بهداشت وضعش خوبه و سرِ ترم میده بهتون.

پاسخ :

به خودمم گفت یکی دو ماه دیگه میاد. ولی کاش زودتر بیاد!
life around me
۲۷ مهر ۱۸:۳۱
من هر ترم ثبت نام میکنم و میذارمشون رو هم و بعد یکباره میرم یه مسافرت حسابی...
قراره امسال بعد امتحان پره با دوستام بریم کیش اگه خدا بخواد:)

پاسخ :

من تازه فهمیدم که وام میدن وگرنه قبلا میگرفتم. حیف شد! شرایطش خیلی خوبه..
ایشالا ایشالا.
البته فکر کنم از ترم بعد بهت نمیدن چون نوشته بود به اینترنا نمیدن :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان