تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

46ّ. زلزله!

همین الان یه زلزله ی ظریفی اومد.. :-)

۱۴ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
پسر مشرقی
۲۲ آبان ۱۵:۲۵
آره فروردین ماه بود که زلزله اومد مشهد.

پاسخ :

:-(
x
۲۲ آبان ۱۵:۰۶
عجیبه 
خیلی وسیع بوده ظاهرا 
دو تا دوستان وبنویس غرب کشور بودن شدید حس کردن و تلفات هم داشتن رو 7 ریشتر بوده بعضی قسمت ها .... 
یکیشون شمال غربی بوده  اون هم خفیف تر حس کرده 

من متوجه چیزی نشدم :/ 

پاسخ :

180 میلیون نفر تحت تاثیر لرزه هاش قرار گرفتن!! وحشتناکه..

شاید سرت گرم بوده :-)
گیلزاد
۲۱ آبان ۲۳:۲۲
بابام داشت صحبت میکرد یهو خونمون فضاش شبیه اتاق بازجویی شد :)) در حد تکون لوستر  بود خونه ما ولی خیلیا خونه ها قشنگ تکون خوردن اینجا !

پاسخ :

عجب زلزله ای بوده که نصف کشورو لرزونده..
پسر مشرقی
۲۱ آبان ۲۳:۲۲
این شهر ما حس نشد! ولی عمرا این زلزله ها به پای اون زمین لرزه های سریالی مشهد برسه. دیگه عادی شده بود زلزله و اگه زمین نمی لرزید دپرس می شدیم 😁

پاسخ :

نه دیگه شما خیلی با مرکزش فاصله داشتید.
جدی؟ نمیدونستم مشهد زلزله اومده..
آی دا
۲۱ آبان ۲۳:۱۶
پیش ما هم یه زلزله ی ضعیفی اومد..ینی اگر نمیدیدم لامپا تکون میخورن اصن متوجه نمیشدم..
امیدوارم خسارتی تو بقیه جاها هم نداشته باشه

پاسخ :

من داشتم میخوابیدم.لامپارو ندیدم ولی حس کردم دارم تو تخت تکون میخورم.
Nelii 💉📚
۲۱ آبان ۲۳:۰۹
اینجا یکم زمخت تر بود فکر کنم;-) 

پاسخ :

:-))))))))
الی .
۲۱ آبان ۲۳:۰۸
جالبه که اینجا هم اومد. ولی شدید!!

پاسخ :

عجب زلزله ای بوده..
.....
۲۱ آبان ۲۲:۴۸
از تلگرام فهمیدم زمین لرزه شده ولی خودم چیزی حس نکردم  : ))
فکر کنم یا اینجا خبری نشده یا من خیلی شوتم : ))

پاسخ :

سمت شرق ایران که خبری نبوده ظاهرا. اگه هم از مرکز تا غربید که لابد حواستون نبوده..
راستی من ذهنم هنوز درگیر اون حرفیه که میخواستید بگید و نگفتید!
ــ یاس ــ
۲۱ آبان ۲۲:۲۰
مثل اینکه کل مملکت لرزیده:/

پاسخ :

وای اره. وحشتناکه..
معلوم الحال
۲۱ آبان ۲۲:۱۳
این نشونه ای از گناهان بزرگیه که زیر پوست شهرتون در جریانه :)

توبه کنید

پاسخ :

تکبیر! :-)))))
خانم انار
۲۱ آبان ۲۲:۰۱
می دونی خونه های این سمت قدیمی ان احتمالا هیچیشون نشه:| برای همین من هم نفهمیدم:))))

پاسخ :

اره اره. اون سمتا توپ هم تکونشون نمیده :-))))
tiktik tiki
۲۱ آبان ۲۱:۵۷
کمین کردم توی بیان😂
فک کنم اطراف کرمانشاه بود😯

پاسخ :

اره. بیچاره اونا که انقدر خرابی واسشون به بار اومده :-(
ــ یاس ــ
۲۱ آبان ۲۱:۵۷
! شکه شدم با عنوان:( خدارو شکر ظریف بود

پاسخ :

خداروشکر واقعا..
خانم انار
۲۱ آبان ۲۱:۵۶
چرا من نفهمیدم؟:|

پاسخ :

خیلی خیلی واضح بود. ظاهرا همه هم متوجهش شدن. عجیبه که نفهمیدی.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان