تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

47. یادم بمونه..

واسه سالای آینده یادم بمونه که هرچقدر هم که کارم خوب باشه، اگه اخلاقم با مریضم خوب نباشه، کل کارم زیر سوال میره. مثل خودم که الان با وجود اینکه میدونم دندونام خیلی خوب شده، ولی دیگه حس خوبی بهشون ندارم..

تازه من درک میکنم شرایطو. یا حداقل تلاشمو میکنم که درک کنم. خودمو میذارم جای پزشک و سعی میکنم بهش حق بدم. همه جوره هم کنار میام. وضعیت دانشجو بودن و کار بی جیره و مواجب و خستگی و ناراضی بودنای استادارو درک میکنم و با این حال حس میکنم گاهی بعضی رفتارا میتونه خیلی بهتر باشه. حالا تصور کن مریضی رو که هیشکدوم اینارو در نظر نمیگیره..

۵ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
پسر مشرقی
۲۲ آبان ۲۱:۵۸
واسه همه کسایی که با مردم در ارتباط هستند لازمه که روانشناسی بدونن.

پاسخ :

دقیقا دقیقا..
.....
۲۲ آبان ۲۱:۴۰
شما که مشالله همیشه خنده رویین 
اصلا ادم باورش نمیشه بتونید بد اخلاق باشید : )
مطمئنا یه دندون پذشک خوب میشین

پاسخ :

مرسی از لطفتون به من :-)
ولی خب برعکس تصورتون من توی واقعیت تا حد زیادی ادم جدی ای هستم ;-)
انشالله.. مرسی :-)
tiktik tiki
۲۲ آبان ۲۱:۳۴
وای من شماسال بالارومیبینماکیف میکنم باعث افتخارین:)
من امروزرفتم واسه دندونام دانشجورزیدنت بهم گفت پاشوبرومطب😂البته همون حرف شمابود (باراموزشی)واینکه کلامن دندونام از بیخ داغونن😁روشون بعدازارتودنسی خط خطی شدن😑

پاسخ :

افتخار چی اخه؟! :-)))) چشم به هم بزنی از ترمکی بودن درومدی ;-)
خیلی سخت نوبت میدن..
یه خانوم گل ***
۲۲ آبان ۲۱:۲۰
وای چه خوب. :)
واس منم دعا کنید.... پشت کنکوری ام... هعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


پاسخ :

ایشالا که موفق باشی.
منم یه سال پشت کنکور موندم ولی بالاخره به چیزی که خواستم رسیدم.
همه ی سعیتو بکن. ایشالا هرچی که واست بهترینه همون میشه :-)
یه خانوم گل ***
۲۲ آبان ۲۱:۱۰
:) پزشک هستید نه؟؟

پاسخ :

دانشجو ام. دندون پزشکی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان