تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

48. مرحله هشتم پروتز!

من میخوام پست بذارم ولی متاسفانه بیان واسم باز نمیشه و نمی دونم که باید چیکار کنم. الانم با مرارت های فراوان باز شده!


مرحله هشتم: مانت کردن

۵ نظر ۱۱ موافق ۰ مخالف
.....
۰۸ دی ۰۰:۳۲
سلام : )
من همیشه اینجا فقط با همین اسم بی اسم : ) 
پیام میزاشتم 
ایدی اینیستاتونو بهم میدین ؟ اگه اره این پست تایید کنید اگرم نه که هیچ ؛ همین که میتونم  اینجا ازتون مستفیض بشم یه دنیا برام با ارزشه : )

پاسخ :

اگه اینستاتون فیک و خالی نیست، ای دی تونو واسم بذارید :-)
معلوم الحال
۲۵ آبان ۲۲:۱۴
ایده کوچ منو میدزدی؟ :)) تا ظهر که مخالفش بودی
بشین سرجات. همینجا خوبه. جای دنجیه د:

پاسخ :

نه بابا. شوخی کردم. 
.....
۲۵ آبان ۲۱:۳۹
حالا تهدیدش بکن ولی اینکارو نکنیا 
مام به اتیشش میسوزیم : )))

پاسخ :

فقط در حد تهدیده :-))))
.....
۲۵ آبان ۲۰:۳۲
دفعه بعدی که شروع کرد اذیت کنه تهدیدش کن طلاقش نیدی میری بلاگفا 
حساب کار دستش میاد : ))

پاسخ :

:-)))))))))
کوچ میکنم به تلگرام و اینستا!
معلوم الحال
۲۵ آبان ۱۶:۴۴
سعیتو بکن :))

پاسخ :

چشم :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان