تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

49. فارما

بدون شک فارما لعنتی ترین و رو اعصاب ترین درس این ترمه. من اینارو چطوری حفظ کنم اخه؟! :||||

۲ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
.....
۲۶ آبان ۱۷:۲۸
 متاسفانه تجربه ای تو این زمینه ندارم که بتونم کمکتون کنم
ولی مطمئنم چون تا اینجاشو امدید بقیشم به خوبی میرید : )
فقط نه خودتونو اذیت کنید نه حرص بخورید که هیچ ارزششو نداره : )

پاسخ :

مرسی :-)
پرواز ...
۲۶ آبان ۱۱:۵۲
لعنتی تر از ایمنی حتی ؟ :)

پاسخ :

ببین من بدترین ایمنی ای که حتی تصورشو هم نمی کنی با اشغال ترین استاد کهکشان راه شیری با بدبختی پاس کردم!!! الان خدارو شکر میکنم که استاد فارما ادم حسابیه و مثل اون مرتیکه نیست.ولی حفظ کردن این همه دارو و انتی بیوتیک و چیزایی که همش عین همه و هرگز اسمشونو نشنیدیم و بعدا هم نخواهیم شنید و حفظ کردن گروه بندیا و دسته بندیا و مکانیسماشون واقعا از ایمنی و پاتو سخت تره :-( 
هر جور حساب میکنم این درس عین درسای علوم پایست و نباید بعد علوم پایه رو هم باهاش به گند می کشیدن :|:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان