تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

50. افسردگی!

1. لعنت به فارما.. قشنگ داره منو افسرده میکنه. حالمو از صبح بد کرده و دستم به خوندنش نمیره. عین دوران علوم پایه که دستم به خوندن بعضی درسا نمیرفت و کل تایمم به هدر میرفت. از صبح هم همش دارم توی اینستا و نت چرخ میزنم و حتی یه جلسه هم نخوندم. سر درد گرفتم بخدا.. اه.

2.داشتم سرچ میزدم ببینم پذیرش توی کشورای دیگه چطوره.  جالبه که پذیرش تخصص انقدرررر سخت و هزینه بره که اصلا عاقلانه هم نیست و هیشکی از پسش برنمیاد. غیر از اینکه کلی ازمونا و شرایط خیلی سخت داره،هزینه ی حدود سالی 140-150 میلیون داره که خب فقط یه مولتی میلیاردر از پسش برمیاد :| بعیارتی شت به این زندگی..

3.یکی از بچه هایی که از لحاظ تیپ و ظاهری همیشه بنظرمون کاملا شوت میومد، واسش یه خونه خریدن یک میلیارد!!!! توی بهترین نقطه ی شهر. بعد همه داشتن میگفتن یزدیا خیلی پولدارن و اینا. اینم مامانش دندونپزشکه و باباش پزشک. بعد بچه ها میگفتن همین لباسایی که تنشه و تو میگی چفدر زشته و اینا، ههمش مارکه و خیلی خیلی گرون :|||| مجددا عرض میکنم شت به این زندگی..

4.امشب تولد میمه. چند ساله میشه؟ 35 ساله.. خب باید بگم حتی وقتی هشتاد سالش هم بشه چیزی از تهوع و تنفر من نسبت بهش کم نمیشه. خدایا از گناه همچین ادمی میگذری؟؟!! به حرمت همه ی روح و روانایی که ازرده ازش نگذر.. به حرمت همه ی معصومیتایی که از بین برده..

5.استادمون داشت ویژگی های وسواس فکری رو میگفت. همشو داشتم.. همشو.. مثل همه ی تصویرایی که از جلوی چشمم کنار نمیره..

6.یکی از بلاگرا یه استوری گذاشته بود با این مضمون که اگه ازت پرسیدن چی خوشحالت میکنه و بیش از پنج ثانیه فکر کردی، یه جای کار می لنگه. پنج ثانیه که هیچ، من الان چند روزه دارم فکر میکنم چی حالمو عوض میکنه و مطلقا هیچییییییی به ذهنم نمی رسه..

۷ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
پسر مشرقی
۲۸ آبان ۰۰:۴۷
چقدر انرژی منفی! ولی خب اشکالی نداره اگه تونسته کمکی بهت بکنه و سبک کرده باشدت.

پاسخ :

:-)
سویل :)
۲۷ آبان ۰۰:۲۵
سر کلاس روانپرستاری هم من اکثر سمیولوژی ها رو تو خودم پیدا میکنم :/   جالبه که یکسری کیس مانیا هم تو بچه های دانشکده دیدم :/  :))))

فارما که خوبه، من دوسش داشتم، فقط کارآموزیش بهم بد گذشت
 البته فکر کنم فارما ما تا حد زیادی نسبت به شما سبک تر بوده ...
 
اوه 1 میلیارد واسه بچه شون خونه خریدن .... خونه ای که من و مامان و بابام توش زندگی میکنیم قیمت نصف این هم نیست :/

پاسخ :

بچه های دانشکده که همه چی توشون پیدا میشه :-)))))

معمولا درسایی که بینمون مشترکه مال شما خیلی سبک تره ولی اینو مطمئن نیستم. چون ما با داروهای زیادی سر و کار نداریم. شاید مال شما بیشتر بوده باشه. نمیدونم..

خونه دانشجوییه فقط :||||
Fateme
۲۶ آبان ۲۰:۲۱
چقدر بده که روز تولد آدمهایی که ازشون متنفریم رو یادمونه. متنفرم از این وقتا متنفر،

پاسخ :

خیلی خیلی..
.....
۲۶ آبان ۱۹:۰۷
6.من میدونم چی خوشحالم میکنه ولی نمیتونم برم سمتش 
چون اعتقادات و شرافتم نمیزاره 
این خیلی سخته 
چند ساله وضعیتم اینه 
کلی موهام سفید شده کلیش ریخته 
کلا منم شت به این زندگی 

پاسخ :

حدس هم نمیتونم بزنم چی ممکنه باشه!
همون شت ! ;-)
life around me
۲۶ آبان ۱۸:۴۵
اگه بگم من فارما1بیست شدم و فارما2هیجده و نیم،خفه ام نمیکنی?
انصافا حالم ازش بهم میخورد ولی عاشق استادش بودم و مث چی میخوندمش:D

واسه تخصص توکشورای دیگه اگه بتونی کارتُ درست کنی که همونجا بمونی،دولت پولشُ میده و بعد که فارغ التحصیل شدی کم کم از درآمدت برمیدارن...ولی درکل واسه کسی که وضعش خوب نباشه اصلا فایده نداره.

پاسخ :

بیست؟؟؟!!! :||||||||||||||||||||||||||

اره خب. اصلا پذیرشش اقامت دائم میخواد :| کلا یه حساب پر پول میخواد.مگه اینکه چند سال اینجا کار کنیم بعدش که یه پس اندازی داشتیم بریم که خب با این وضعیت تخصص خوندن تو ایران منطقی تر بنظر میاد..
شانس هم نداریم برنده لاتاری بشیم!! :-))))))))))
هیزل گریس
۲۶ آبان ۱۸:۱۷
کلا امروز رو مود شت هستیا!
حقم داری والو

پاسخ :

خیلیییی!
معلوم الحال
۲۶ آبان ۱۸:۱۱
عذرخواهی میکنم. منم شت به این زندگی ://

پاسخ :

شت شت شت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان