تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

51ّ. تفاوت..

میگه بنظرت ایرادی داره من با کسی ازدواج کنم که پزشک نباشه؟! میگم معلومه که نه. منم باشم ترجیح میدم پزشک نباشه. میگه اگه کارمند باشه چی؟ میگم فرقی نمیکنه ک. مهم اینه که خودت راضی باشی. میگه اگه ایرانی نباشه چی؟؟!! میگم یعنی کجاییه؟ میگه فلسطین. میگه کارمند سفارته. اینجا ارشد کارگردانی خونده. عاشق من شده و میخواد بمونه. میگه خیلی مهربون و عاشقه. کافیه بفهمه دارم گریه میکنم، یه ساعته خودشو میرسونه ترمینال تا بیاد اینجا پیشم باشه.. میگه خیلی خیلی پسر خوب و مهربونیه و .... میگه یه مشکل دیگه هم هست. میگم چی؟ میگه 9 سال ازم بزرگتره ولی چهرش اصلا نشون نمیده.. میگه مامانم و خواهرم کامل میشناسنش و راضین ولی میترسم بابام قبول نکنه.اخه دوست داره با یه پزشک ازدواج کنم.

میگم چطوری باهاش آشنا شدی؟ میگه اینستا..


در اینکه من چقدر بدبین و شکاکم که شکی نیست.ولی من فقط یه چیزی تو ذهنم شکل میگیره. اگه همش بخاطر گرفتن اقامت ایران باشه چی؟؟!!

پ ن 1: من اگه بودم نمیذاشتم دخترم چنین ازدواجی کنه.هرگز..

پ ن 2: ادما وقتی تحت تاثیر عشق و احساس قرار میگیرن خیلی چیزارو نمی بینن.مگه میشه این همه تفاوتو نادیده گرفت؟؟!!

پ ن 3: خدایا لطفا مراقب تصمیماتش باش. حیفه دختر به این خوبی و ماهی..

پ ن 4: چقدر تازگیا آشنایی از طریق اینستا زیاد شده. البته نمیگم مطلقا اشتباهه ها.چون وقتی نصف بیشتر ارتباطاتمون مجازیه و تایم زیادی رو اینطوری میگذرونیم، یه سری ارتباطات پیش میاد به هرحال. ولی من مطمئن نیستم چقدر میتونه قابل اعتماد و قابل اتکا باشه..

پ ن 5: من اگه رشتم دارو بود، قطعا همون سال اول انصراف میدادم یا افسرده میشدم! لعنت به فارما :|


۶ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
پسر مشرقی
۲۸ آبان ۰۰:۴۹
منم دعا می کنم براش که مشکلی پیش نیاد...
صرف اینکه رابطه از دنیای مجازی شکل بگیره مشکلی نداره. اینکه با همون شناخت دنیای مجازی بخوان تصمیمای بزرگ بگیرن ایراد داره...

پاسخ :

درست میگی..
x
۲۷ آبان ۲۰:۰۸
میگم چرا کسی عاشق من نمیشه ها  نگو دلیلش نداشتن اینستا و تلگرام ِ :))))

پاسخ :

منم فکر کنم باید پیجمو پابلیک کنم :-))))))
.....
۲۷ آبان ۱۵:۴۰
اینقدر هول شدم برم باز اینیستامو نصب کنم 
یادم رفت درباره پست نظر بدم : )))))))
منم اگه همچین دختری داشتم بهش اجازه چنین ازدواجیو نمیدادم
تفاوت بینشون خیلیه یه اشتباه کوچیک میتونه اینده دختره رو تباه کنه 
بعدم شما همچین کیسی برا من پیدا کن 
گریه چیه اگه اخمم کنه من چهار نعل تا پیشش میرم ببینم مشکلش چیه : ))
اینکه دلیل واسه عاشقی نشد : ))
نود نه درصد پسرا دنبال همچین کیسی هستن عاشقش بشن : ))
بعدم یه طوری میگه عاشق شده میخواد بمونه انگار پسره سویسی کانادایی جایی زندگی میکنه خخخخخ
من بودم میگفتم نه ترو خدا بیا برگرد فلسطین : )
امید وارم ختم به خیر بشه 

پاسخ :

:-)))))
واااای من یه دل سیر به این کامنت خندیدم. خدا خیرت بده.روح و روانم شاد شد :-)))) بخصوص اون تیکه که گفتی نه توروخدت بیا برگرد فلسطین. عااااالییییی بود :-))))))

منم امیدوارم..
.....
۲۷ آبان ۱۳:۵۸
یعنی باورم نمیشد کسی بتونه تو اینیستا یکیو عاشق خودش کنه: )))
باید باز اینیستامو نصب کنم : )))
خدارو چه دیدی شاید یکیم عاشق ما شد 
چقدر این وبتون اموزندس : ))))

پاسخ :

من خیلیاااارو دیدم اینطوری عاشق شدن :||||
هوپ ...
۲۷ آبان ۱۲:۲۱
بذار یکم فوش به فارما بدم و برم! بووووق بووووق بوق! مزخرف ترین درس بعد از بیوشیمی٢ فارماست به نظرم. همه ی دانشجوهای دندون و پزشکی به این درس که میرسن، خدا رو به خاطر رشته شون شکر میکنن. 

پاسخ :

اتفاقا من بیو 2 رو خیلی دوست داشتم و نمرمم خیلی خوب شد به نسبت بقیه درسا..
لعنت به فارما :|
لیمو جیم
۲۷ آبان ۱۲:۲۰
توی فضای مجازی که بماند,در واقعیت من ازدواج با اختلاف سن ۱۸سال دیدم راضی بودن:-) نه سال که مشکلی نیست!

پاسخ :

مسئله نه سال نیست. اگر چه اونم مهمه. مسئله خارجی بودنه و انگیزه هایی که ممکنه پشتش باشه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان