تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

53. تمام!

واسه اولین بار تو زندگیم فحش دادم. رکیک! بعد از شیش سال و نیم محکم وایسادم، بی ترس و لرز، بی تردید، یه دل سیر فحش دادم. هررررچی تو دلم مونده بود گفتم.. بعدشم بلاک! نمیدونم از یه بیمار روانی چه ری اکشنایی برمیاد، نمیدونم صبح که بیدار شم و ببینم که پیامم سین شده عواقبش چیه.. نمیدونم.. ولی امشب بعد شیش سال و نیم، بی فحش دادن به خودم میخوابم..

تمام! :-)

۴ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
ــ یاس ــ
۲۹ آبان ۱۰:۲۲
کیف کردم اصن:)) 

پاسخ :

فدا مدا :-*
پسر مشرقی
۲۸ آبان ۲۲:۳۲
امیدوارم هرچی که هست تهش آسودگی خاطر رو به دست بیاری و زیادی اذیتت نکنه این اوضاع. دعا می کنم برات...

پاسخ :

مرسی :-)
.....
۲۸ آبان ۲۲:۲۴
به این میگن یه کاکتوس خفن : ))
از خوندن این پست بسی لذت بردیم : ))
امیدوارم بهترین خواب تو شش سال نیم گذشته رو برید : )

پاسخ :

مرسی :-)
مهدی قاسمی
۲۸ آبان ۲۲:۱۸
به کی فحش دادی ؟
چرا ؟
برای اولین بار بعد 6 سال ؟

پاسخ :

:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان