تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

54. پست عجله ای صوتی طور!



۱۱ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
.....
۰۱ آذر ۲۱:۲۶
کاکتوس خانم پس نیستید ؟حالتون خوبه ؟فارما رو چکار کردید؟: )

پاسخ :

هستم. فقط وقت ج دادن کامنتای قبلی رو ندارم..
فارما هم خیلی سخت بود. خیلی بد شد متاسفانه :-)
هیزل گریس
۰۱ آذر ۱۵:۰۷
 صدا ب این خوبی 

پاسخ :

مرسی عزیز دل :-*
صفر مطلق
۳۰ آبان ۰۷:۳۷
واقعا هم، من بدون فیلتر نتونستم صدات رو گوش بدم :| :| :|، الان صدات بده :|

پاسخ :

واقعا؟! :-(
سویل :)
۲۹ آبان ۲۲:۲۷
عزززیزززم صدات هم به این خووووبی، کی گفته بده ؟؟
انشاءالله امتحانت هم خوب بشه :)

پاسخ :

مرررررسییییی :-* :-*
.....
۲۹ آبان ۲۱:۲۹
این حس مشترکه : )
همه ادمایی که میشناسم فکر میکنند صدایه ضبط خوب نشده 
همیشه دلم میخواست برم پیش یکی از خواننده ها بزرگ و ازشون بپرسم اونام این حسو دارند ؟ 
از این بگذریم 
صدایه شما عالی بود : ) 
فکر میکردم لهجه داشته باشین و صداتون مسن تر باشه یعنی اگه از حرفاتون متوجه نمیشدم خودتونید فکر میکردم یه ویس غریبس : )

پاسخ :

وای نه لهجه نه :| لهجه ی ادما رو اعصابمه حالا فکر کن خودم لهجه داشته باشم :-))))
خیلی مرسی :-)
گیلزاد
۲۹ آبان ۱۸:۴۹
وااااای کاکتوس بعضی وقتا خیلی اتفاق افتاده ولی حال تابپ ندارم دوس دارم ثبتشون کنم به ذهنم میود ویس بزارم فک نمیکردم کسی عملی کنه خیلی باحاله :)))صداتم خوب بود که :| 
امیدوارم همونجور که به صلاحه فارما پیش بره :قلب 

پاسخ :

پارسال بود فکر کنم که توی بیان چالش راه افتاده بود پست صوتی میذاشتن همه.. تو هم بذار حتما..
مرسی عزیز دلم :-)
معلوم الحال
۲۹ آبان ۱۸:۳۴
تو پاس میشی :) بیست میشی

پاسخ :

بعیده خیلی!
پرواز ...
۲۹ آبان ۱۸:۳۲
:))
+ من همیشه وقتی به نفرو میبینم ، بعد بعدا صداش رو میشنوم همیشه به تناسب قیافه و صداش فک میکنم دی:
باید بگم که صدات خیلی به قیافه ت میاد پریا =) مثلا الی یکی از اوناییه که وقتی صداشو شنیدم شوکه شدم d;  ولی صدای تو قشنگ قابل انتظار بود :)

+ خیلی هم صدای خوبی داری :))

+ فارما هم پاس میشی ایشاالله *_*

پاسخ :

جدی؟! چه جالب.. فکر نمیکردم اینطوری باشه اصلا..

مرسی پرواز جانم :-*


life around me
۲۹ آبان ۱۷:۲۴
ازین به بعد همه هزینه ها واسه تو میشه!

پاسخ :

ژوووووون باو :-))))))
Nelii 💉📚
۲۹ آبان ۱۷:۱۱
واااای دختر چقدر صدات با تصوراتم فرق میکنه،خیلی پخته تره;-) 
امتحانت با نمره ی عالی پاس میکنی گلم:*

پاسخ :

جدی؟؟ چه جالب..
ایشالا :-) مرسی..
پسر مشرقی
۲۹ آبان ۱۷:۰۴
اول اینکه قولت رو بشکن و بازم پست صوتی بگذار! حتما هم بگذار!
بعدش اینکه خوشحالم حالت بهتره و امیدوارم این خوب بودن واقعی و از ته دل باشه.
واسه امتحانت هم نگران نباش. تلاشت رو بکن, حتما نتیجه می گیری. خدای نکرده نگرفتی هم فدای سرت. امتحان دانشگاه غصه نداره باز برش می داری. من که امروز امتحان واسه کارم داشتم و خراب کردم طوری که موقعیت شغلیم به خطر افتاد بی خیالم. تو هم پس فکرش رو نکن.

پاسخ :

یه دنیا ممنون ازت رفیق جان :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان