تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

55. شت به این زندگی..

وقتی میاد میگه ام اسش اود کرده، چطوری قلبم هزار پاره نشه؟! خدایا این همه بدبختی واسه یه نفر عادلانست؟! خدایا میشه یکم بیشتر هواشو داشته باشی؟؟!!

۳ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
.....
۰۲ آذر ۲۲:۲۴
من بدون پدر بزرگ شدم و این باعث شد خیلی سخت بزرگ بشم 
اگه اینقدر تا الان خدا رو تو موقعیت هایه مختلف زندگیم با تک تک سلولایه بدنم  حس نکرده بودم 
با دیدن این همه درد تا الان هزار باره کافر شده بودم 
فقط موندم حکمتش چیه به یه نفر یه کوه درد میده  یه نفرم ......
خیلی رو سیاهم روم نمیشه چیزی ازش بخوام 
ولی برایه دوستتون دعا میکنم انشالله اوضاعش خوب بشه

پاسخ :

بنظرم هرکسی سختیای خودشو توی زندگی داره و اینکه ما فقط از بیرون زندگی دیگرانو میبینیم.. شاید اونی که خیلی توی رفاه به نظر میرسه، خیلی شرایطش از ما سخت تر باشه..
ولی بنظرم نبودن سلامتی از همش بدتره.. :-(
شب های روشن
۳۰ آبان ۲۱:۳۹
خب متاسفانه زندگی گاهی اصلا عادلانه نیست...

پاسخ :

اوهوم :-(
پسر مشرقی
۲۹ آبان ۱۹:۳۱
دعا می کنم براش...

پاسخ :

مرسی.. :-(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان