تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

58. بعد از مدت ها..

1.امتحان خیلی از درسا یه جوریه که اصلااا مهم نیست تو چقدر درس خوندی، چقدر سر کلاس گوش کردی یا چقدر زمان صرف این درس کردی، کلا امتحانش یه جوریه که هیییچ ربطی به اونایی که خوندی نداره. واقعا نمی فهمم با یه همچین امتحانایی دقیقا چیو میخوان بسنجن؟! خیلی مسخرست واقعا.. یعنی هرچقدر که من رادیو خوندم، یا پالپ یا پروتز، اخرش هم نمره هام اونی که میخواستم نشد. واقعا خیلی درگیر نمره نیستم ولی اینم که کلی واسه یه درسی زمان بذاری و اخرش نتیجش خوب نشه هم خب ناامیدکنندست خیلی.. اصولا هر درسی پنج شیش تا استاد داره و همیشه یه دونه استاد اون وسط هست که توی امتحان سوالاش به طرز مسخره ای نامتعادله و همون یه دونه استاد باعث میشه نمرت بد بشه.. اساتیدی که توی سالای اخیر هیئت علمی شدن واااقعااا خیلی خوبن. چه از لحاظ زمان و انرژی ای که واسه دانشجو میذارن و چه از لحاظ امتحان گرفتن. و خب بنظرم وقتی اونا و رزیدنتایی که سالای آینده هیئت علمی میشن استاد باشن شرایط آموزشی خیلی خیلی بهتر از وضعیت فعلی میشه. نمیدونم فقط دانشگاه ما این مدلیه یا کلا همه جا همینه.. شایدم شهرای کوچیک که دانشجو کمتر پذیرش میکنن وضع بهتری باشه.نمیدونم.. ولی خب الان با این ورودی 130 نفری ما، مسلما از ترم دیگه هر پنج نفر باید یه یونیت و مریض داشته باشیم :|

2.استاد پروتز سه هفتست که کلاسو کنسل میکنه. همه الان به مفل گذاری رسیدن و ما هنوز روی دندونای قدامی هستیم.. عملا سه هفته تا پایان ترما وقت داریم و خیلی خیلی عقبیم.. 

3. سه شنبه به طرز خیلی احمقانه طوری یااادم رفت که کلاس فرانسه دارم و نرفتم. اصن باورم نمیشه کلاسمو یادم رفته. یه جلسه نرفتن مشکلی به وجود نمیاره ولی اینکه چطوری ممکنه یادم رفته باشه به معنای واقعی داره آزارم میده..

4. یک ماهه که ما داریم میانترم میدیم و تازه شنبه آخریشه. نمیتونم بگم خیلی سخت گذشت و اینا چون قبلا درسارو خونده بودم و واسه شب امتحان جمع نشده بود. البته به جز فارما که با خاک یکسانم کرد:| ولی واقعا دوست دارم شنبه برسه و حداقل بتونم با خیال راحت و بی استرس کتاب بخونم. 

5. یکی از بچه های سال بالایی یه فیلم گذاشته اینستا از روستایی که رفته اونجا واسه ی طرح. نه آب داره و نه گاز! کنار خونش تانکر نفت هست که باید ازش نفت برداره واسه ی بخاری نفتی و از تانکر آب هم باید بره آب برداره!!! بعد این پسره جز پولدارترین بچه های دانشکده بود. بعد فکر کن طرف یه عمری تو بهترین شرایط زندگی کرده و حالا رفته همچین جایی! دیدن ماشینش توی اون خونه واقعا خنده دار بود.. ولی واقعا خیلی سخته..

۵ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
گتسـ بی
۱۵ آذر ۲۰:۴۱
من چندماهه دانشجونیسم ! خیلی راضی ام :D
توی دوران طرح حقوق بالای ۶ ۷ تومن دارن درسته؟
بنظرم می ارزه!
و اگر سخته هم برای پسر ها قطعا خوبه... حتی برای ریچ کیدزها...

پاسخ :

حقوق طرح همه جا ثابته و زیر دو تومن.
ضمنا پسرا باید برن سربازی. اگه معاف باشن، باید طرح برن..
گیلزاد
۱۱ آذر ۲۳:۰۶
چهارخط اول رو با گوشت و پوست و استخونم درک میکنم حتی اینم اضافه میکنم که حداقل حداقل نمره خودمو بدین بهم!! :| میدونی من تازه درمورد دانشکدم کشف کردم که اگه یه استادی نمره یه دانشجوش بالا میشه یا اینکه تعداد قابل توجهی پاس شن توبیخ میشه :))))) کاملا جدیا! یعنی میگه من اون سال دانشجو بودم این درس رو سیزده شدم چطور دانشجوی تو نوزده شد :)))  فضای رقابتی موج میزنه.:))

پاسخ :

نه دیگه ما ازین داستانا نداریم خداروشکر. انقدر تعدادمون زیاده که استادا ما رو نمیشناسن. امتحانامون هم که کامپیوتری صحیح میشه..
معلوم الحال
۰۹ آذر ۲۰:۰۰
عهه
چه عجب پست گذاشتی. مبارکه :) تا 12 ظهر که پست نذاشته بودی.  الان پنل بیان رو باز کردم که بیام سراغت دیدم خودت پستیدی!! 
در رابطه به اون همه تلاش و در ظاهر نتیجه گرفتن خودتو نگران نکن :) مهم اینه که وجدان خودت آسوده باشه. (** ***)
در رابطه با شماره چهارم باید خدمتتون عرض کنم که ما تازه شنبه میان ترممون شروع میشه . اونم همین یکیه تازه 😂

پاسخ :

مرسی
موفق باشی :-)
پسر مشرقی
۰۹ آذر ۱۴:۵۴
مورد آخرت خیلی جالب بود!

امیدوارم موفق باشی توی درسات. به هر حال می گذره و مهم بعد از فارغ التحصیلیه.

پاسخ :

ممنون :-)
tiktik tiki
۰۹ آذر ۱۲:۳۱
ایشالله بهترین نمره هاروبگیرید^___^
متاسفانه مورد5یکی ازتلخ ترین حقایقیست که بهترازهمین حالاحالاهاباهاس کناربیایم:/

پاسخ :

مرسی مرسی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان