تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

60. باگ خلقت!

باگ خلقت فقط اونجا که چهره و ظاهرت با سلیقت تناسبی نداره!حالا ما با این کراشی که انقدر کشته مرده داره چه کنیم؟!  :|

۵ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
.....
۲۵ آذر ۱۲:۰۲
یعنی تیتر بهتر از این نمیتونستی بزاری : ))

پاسخ :

:-))))
معلوم الحال
۱۶ آذر ۱۱:۲۳
سلام
روزت مبارک :)
هر چند تو دیگه دانشجو نیستی!!! این لقب مخصوص ما علومیاست.

پاسخ :

روز تو هم مبارک.
راستم میگی. چون من دیدم همه جا جشن روز دانشجو دارن و ... ولی من این چند سال تو دانشکده خودمون که هیچ اثری از روز دانشجو ندیدم.
لیمو جیم
۱۶ آذر ۰۸:۵۴
من فکر کردم خودتو گفتی کشته مرده داری , بعد میگفتم خب کراش چیه پس
دوساعت فکر میکردم کامنتمو بفرستم یا نه :-))))

پاسخ :

:-)))))))
نه بابا اشتباه شد.
x
۱۵ آذر ۲۲:۱۳
متوجه نشدم یعنی قیافه و سلیقه خودت منطبق نیست یا کس دیگه ای ؟ چرا ؟ 

پاسخ :

یعنی من سلیقم خیلی خوبه و ادمای خیلی خاصی رو روشون کراش پیدا میکنم. ولی قیافم در حدی نیست که اونام روم کراش پیدا کنن :-)))))
مرسی که گفتی. پستو که دیدم تازه متوجه شدم غلط تایپی داره.
لیمو جیم
۱۵ آذر ۲۰:۵۵
:-)) هیچی چیکار میشه کرد

پاسخ :

:-))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان