تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

61. اسگلن ملت!

یکی از بچه های دوران دبیرستان هست که تو اینستا با یه نفر اشنا شده که تو بیوش نوشته دنتیست. حالا راست و دروغش بماند! بعد دو روزه که یک بننند داره یا عکس پسره رو میذاره اینستا یا اسکرین پیامای عاشقانشو و خب انقدری این شخصو میشناسم که بدونم فقط به این قصد میذاره که من ببینم طرف دنتیسته! 

خدا شاهده هر دفعه اینارو میبینم از ته دل میزنم زیر خنده و میگم اخه تو چقدر حقیری دختر؟! :-)))))) تو اگه خودت یه رشته ی درست حسابی میخوندی یا یه دانشگاه درست و درمون میرفتی یا کلا بجز عشوه خرکی اومدن هنر دیگه ای داشتی، چه میکردی با ما؟! :-))))))

۶ نظر ۱۱ موافق ۲ مخالف
ــ یاس ــ
۱۸ آذر ۱۲:۵۱
خیلی آدمای حقیرین ، چون مشخصه از هرچیزی برای کردن تو چشم بقیه دریغ نمیکنن و این نشون میده زندگیشون هیچ دستاوردی نداشته!هیچی
من یه دوستی داشتم دانشگاه،ازدواج که کرد دیگه سلام نمیکرد منتظر میموند ما بهش سلام کنیم=)) منزلت پیدا میکنن انگار ، یا موفقیته، نمیدونم...

+پ ن: عکساشون هیچی، اسکرین شات چتاشون رو کجای دلمون بذاریم=))

پاسخ :

وای وای. اون تازه متاهل شده ها رو که دیگه نگو...
:-))))
x
۱۸ آذر ۰۶:۴۱
 جواب کامنت قبلیم (همون سوال مربوط به روابط انسانی یا مهارت) رو خوندم و ممنون که باوجود شخصی بودن جواب دادی :)
+بی ربط :   خیلی پشتکارت رو راجع به به دست اوردن مهارت دوست دارم ^_^ اتفاق خوبی که این دو سه سالی  که باهات اشنا شدم برام افتاده اینه که ذهنیتم عوض شد راجع به استعداد و پشتکار ....قبل تر (مثلا 5 سال پیش) من استعداد رو مهم تر از پشتکار میدونستم و یه جورایی خیلی زندگیم روتک بعدی و محدود کرده بودم به خاطرش" اما به مرور فکرت راجع به این که "باپشتکار هر مهارت و یادگیری ممکنه"ی  تو ذهنم جا گرفت و خیلی مرز های ذهنی واسم شکسته شد و این ُ مدیون تو میدونم :) 

پاسخ :

فدای تو عزیز دلم. من واقعا بنطر خودم ادم کاملا بی استعدادیم ولی خب انقدرررر دنبال کارایی که دوست داشتم رفتم تا اینکه توشون به مهارت رسیدم. یا حداقلش اینه که اگه به مهارت هم نرسیدم، حداقل مطمئنم تلاشمو واسه رسیدن به کاری که بهش علاقه داشتم کردم..
معلوم الحال
۱۶ آذر ۱۸:۵۹
میبینی توروخدا؟ 
یه دنتیستم نداریم بمون پیام عاشقانه بده :)) تا مسج باکس رو باز میکنی میبینی نوشتن: سیب زمینی، پیاز، گوجه... سر راه نونم بگیر

پاسخ :

:-))))))))))))))
هیزل گریس
۱۶ آذر ۱۸:۵۰
حقیر رو خوب اومدی! پر شده از ادمایی ک تمام افتخارشون بسته ب ادماییه ک دورشون جمع کردن و خودشون پشیزی هنر ندارن

پاسخ :

دقیقااااا!
tiktik tiki
۱۶ آذر ۱۴:۰۵
درصورت داشتن اون اپشنا خودشو شرحه شرحه میکردواستون:||||||

پاسخ :

دقیقا! :|
انگور ...
۱۶ آذر ۱۳:۴۶
یاد فرندز میوفته هدم که ریچل میخواست زن اون دنتیسته بشه که بهش بگن خانم دکتر بری :))
من کلا یه مشکلی دارم اینه که اینایی رو که هی از خودشون و عشقشون عکس میگیرن میذارن رو نمیفهمم! که خب حالا یعنی که چی؟؟؟
.
+آدم چلاقی هستم که یهو وسط نوشته ام ارسال رو میزنم :))

پاسخ :

دقیقاااااا :-)))))
منم همینطور! دچار تهوع میشم اصن :| تازه این طرفو مجازی میشناسه واسه همین عکس تک نفری از پسره میذاره!
+شما جااان دلییی :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان