تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

64. مرحله نه و ده و یازده پروتز

چیدن دندان های قدامی و خلفی و مدلاژ.

البته مدلاژش هنوز کامل نیست و اصلا توی عکس مشخص نیست!


۴ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
هوپ ...
۳۰ آذر ۰۰:۳۴
ایول!
دندون چینیت رو چکار کردی؟ روی همون قوس قبلی چیدی یا از اول چیدی؟

پاسخ :

روی همون قوس قبلی. ولی دهنم به معنای واقعی سرویس شد از بس که مجبور شدم بیسمو فرز کنم. زیرش کامل مومه. دیگه هیچ بیسی نمونده!
از ترمای بعد دیگه میدونم چیکار کنم. به اطلاعات دری وری این رزیدنتای بی سواد هم دقت نمیکنم دیگه.
گیلزاد
۳۰ آذر ۰۰:۲۳
خیلی محکم دندوناشو بهم فشار نداده؟:))))

پاسخ :

من دهنم سرویس شده تا این دندونا میلی متر به میلی متر روی هم چفت بشن (دندونای فک بالا و پایین). اگه فاصله بیفته که دیگه طرف نمیتونه غذا بخوره. دندونای خودتو توی اینه ببین، کامل کامل توی هم فرو میرن.
.....
۲۹ آذر ۲۳:۵۹
قشنگ شد : )))
خانوم دکتر جنس خود دندونا و اندازشون مدل ها و اندازه هایه متفاوت داره یا نه همشون یکسانه ؟

پاسخ :

مرسی :-)
متفاوتن کاملا. منتها دانشکدن دندون زشتاشو به ما میده ;-)
tiktik tiki
۲۹ آذر ۲۱:۰۱
من کی به اینجابرسم:)))))

پاسخ :

عجله نکن. هنوز خیلی مونده..
و البته دیدنش با انجام دادنش خیلی متفاوته. قول نمیدم موقع انجام دادنش هم همچنان واست جذاب باشه ;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان