تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

66. بی حوصله طور

خسته ام، بی حوصله ام، تنهام (منظور از جهت روابط دوستانه و رفیقانست!)، کلی کار سرم ریخته، درسام مونده و ... به شدت زندگیم یکنواخت و بی تنوعه و این واقعا اذیتم میکنه.. نمیدونم چرا هرچقدر هم به زندگیم چالشای جدید اضافه میکنم انقدر زود عادی و بی تنوع میشن :-(

دلم گرفته :-(

۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۰۲ دی ۱۹:۴۹
رفع شده الان؟یا درست تر اینکه کم شده الان؟

این یکنواختیه همیشه استش یکی از چیزایی که من حس میکنم باعث لذت از کتاب خوندن مثلا میشه اینه که در عین یکنواختیش ولی متنوع یعنی یه عمل رو داری انجام میدی ولی هردوتاش فرق داره .یا مثلا من اهنگای پالت رو دوست دارم چون هیچ دوتا اهنگشون شبیه هم نیست یا بی کلاما...  شاید مثلا چالش های این مدلی باید بیشتر کنی؟

پاسخ :

بنظرت جا داره بیشتر از این کتاب بخونم؟! :-)))))
امتحانا یه تنوع اساسی شدن :|||
هیزل گریس
۰۱ دی ۲۳:۵۰
نبینم گرفتگی دلتو کاکتوووس!
همیشه همه زود عادت میکنن، ب همه چی! تقصیر هیچیم نیست!

پاسخ :

مرسی جان دلم :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان