تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

92. 23 دی 96

خب الحمدالله یه چیز جدیدی توی دانشکده مد شده که با کمیت و کیفیت هرچه تمام تر دهن ما رو سرویس کنن. اونم اینکه توی پایانترم از مباحث میانترم هم سوال بدن!!!!!!!! تازه اینو الان باید بفهمیم که دیگه وقتی واسه خوندن نمونده. حقیقتا از هیچ کاری واسه نابود کردن دانشجوی بدبخت دریغ نمی کنن :|||||||

قبلا گفتم که یکی از دوستام از پزشکی شهید بهشتی انتقالی گرفته دندون اینجا. میگه حس میکنم آه بچه های دندون منو گرفته :-)))) انقدر بهشون میگفتم شما که اصلا درس ندارید و دیگه 32 تا دندون که این حرفارو نداره! میگه الان حس میکنم خیلی خیلی از پزشکی سخت تره :| [از حق نگذریم پزشکی سخت تره یا حداقل پزشکیا بیشتر درس میخونن ] نکته ی بعدی هم اینه که میگه ما اونجا نمونه سوال داشتیم و به هرحال همیشه یه چندتا سوال تکراری توش پیدا میشد. واسه همینم میشد با اون نمونه سوالا امتحانو پاس کرد ولی اگه میخواستی نمرت خیلی خوب بشه باید خیلی خوب میخوندی ولی اینجا پاس کردن هم خیلی خیلی سخته :|

واقعا چرا نمیذارن ما سوالا رو از سر جلسه با خودمون ببریم؟! چرا ما نمونه سوال نداریم؟ چرا هرچی میخونیم بازم باید با سلام و صلوات پاس شیم؟! :||||||

پ ن 1: اهنگ "ترن" و "حرمان" البوم جدید امید نعمتی چقدر خوبه..

پ ن 2: یک ماه توی ترک اینستا هستم تا 23 بهمن که اتفاقا تولد "ع" ئه. 

پ ن 3: " ... چون تو دختر بهاری"

۷ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۲۳ دی ۲۰:۳۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اول بزار چون بحث امید شد ذوق زده بشمممممممممم . اهنگ حرمان نسخه تکی که چند سال پیش منتشر کردن رو شنیدی؟من اونو بیشتر تر دوست داشتم مخصوصا که مهیارش وساز میترکوند من همش گریه میکنم باهاش :دی من مجنون خیابان ها و دوردستان رو هم خیلی دوست دارم 

***** ******* ** **** * ********** ***** **** ***** **** ** ***** ****** * ***** ***** ***** ** ** *** ****** ****** ***** **** ****** ***** ** *** *** **** ***** ****** ****** *** ** ********* ****** *** *** ********** **** ***** *** **** **** ***** ****** ** **** *** **** *** ****** *** *** ** **** *** **** ****** ** ** ***** ***** **** ***** **** *** ****** ******** ** ** ***** *** **** **** ****** ** *** ****** ** *** ***** ***** **** ** ****** ******* **** ***** **** ** *** ** ****** ***** ** ** ******* **** ******* **** ***** *** ****** ** *** ******* *** *** ***** **** ****

پاسخ :

قبل از البوم حرمان رو شنیده بودم. فقط نمیدونم همونیه که تو میگی یا نه..

من که دیگه عمومی ندارم. ولی دو سال اول که داشتم، نه تنها نمونه سوال نداشتیم، که ماکس نمره 15 میشد!!!! حتی بعضا مینداختن!!!
نه اینطوری که گفتی دانشجورو اذیت نمی کنن چون اصلا انقدر جمعیت زیاده که استادا نمیشناسن دانشجو رو. هر استاد هم نهایتا دو جلسه کلاس داره. کل ترم چندتا استاد میاد واسه هر درس.
همدم ماه
۲۳ دی ۲۰:۱۲
من یه بار از این حرکاتا زدم حتی اکانت اینستامو که سه ساله بودم حذف کردم 
ولی هنوز کفنش خشک نشده بود دوباره احیاش کردم:دی 
هرچی دانشگاه سخت گیر تر باشه بهتره 

پاسخ :

منم خیلی ازین کارا کردم ولی این دفعه فرق داره. استوری گذاشتم، پای آبروم در میونه :-)))))))

فقط واسه دانشجو سخت میگیرن. به خودشون واسه اموزش دادن که سخت نمیگیرن :|
ریزوریوس ❤:)
۲۳ دی ۱۵:۳۴
فکر کنم دانشگاه ما جزو معدود دانشگاهایی باشه که مباحث حذف نمیشن:/ ... از مید ترم همیشه تو پایان ترم هم سوال میاد😣.
ولی نمونه سوال رو بچه ها سر جلسه ازش عکس میگیرن یواشکی:دی! به قول پرواز، هر چند تار، ولی قابل فهمه ...
البته یکی از ورودی ها کاری کرده که دیگه از نمونه سوالا نمیدن:/ ... بدن هم فوقش دو سه تا (طرف ۲۰ میگرفته، رفته به استاد اعتراض کرده فرق منی که رفرنس خوندم با کسی که نمونه سوال خونده چیه:/ ... ) کل دانشکده رو به فنا داده:/ ... دیگه هیچ کس از نمونه سوالا نمیده😣. تا یکی دو سال قبل با نمونه سوال میشد پاس شد، ولی الان به لطف اون ترمک عزیز، نمیشه:/

پاسخ :

اوه اوه چه وحشتناک..
با اون مراقبای سر جلسه مگه میشه عکس گرفت.. واسه ما که شدنی نیست. مگه ده سالی یه بار یکی همچین ریسکی بکنه..
این لوس بازیا چیه اخه؟! :||| همه جا ازین مدل ادما پیدا میشه..
پسر مشرقی
۲۳ دی ۱۴:۵۸
کلا معروفه سخت گیری دانشگاه های اونجا. می خواد صنعتیش باشه یا پزشکیش یا همون دانشگاه اصفهان!

پاسخ :

لعنت بهش. دهنمو سرویس کرده بخدا..
معلوم الحال
۲۳ دی ۱۴:۴۹
اجازه بدید :)
میخواستید نرید دندون و پزشکی د:

چه معنی داره دانشجو نمون هسوسال داشته باشه؟ یعنی سیستم بهشتی اینقدر مقواست؟ واقعا تف تو این نظام آموزشی ...
نگفته بودی اینستا رو ترک کردی. سخته؟ درد نداره؟ من هر کار میکنم نمیشه :/

پاسخ :

یه بار یکی بود نگفت میخواستید نرید دندون، مرد :||||

استوری گذاشتم که. فعلا فقط چند ساعت ازش گذشته، خمارم ولی نمیدونم تا کی دووم میارم :-))))))
پرواز ...
۲۳ دی ۱۲:۴۶
ما هم نمونه سوال داریم :))
از 30 تا تست بافت امروز شاید نصفش نمونه سوال بود ... حالا این نمونه هارو یا بعضی وقتا خود استادا میدن ، یا دانشجو ها یه جوری سر جلسه عکس میندازن ... اینه اکه اکثرشونم تار و ناواضحن ولی بازم خوبه ~_~

پاسخ :

اره اتفاقا پست تورو که دیدم یاد این مسئله افتادم.
واقعا واقعا خیلی وقتا در حق ما بی انصافی میشه. این حجم از سخت گیری رو هیچ جایی جز دانشگاه خودمون ندیدم و نمیدونم چرا این کارارو می کنن :|||
الـی .
۲۳ دی ۱۲:۰۰
اون استوری که در مورد ترک اینستا گذاشته بودی بعد گفتی به لطف حرفای نمیدونم کی که اسمش الان یادم نمیاد! :| آقا اگه حرفا قابل فرستادنن منم میخوام ببینم :)

پاسخ :

توی گوگل سرچ کن متمم.
عضو شو حتما.سایتش کلی پادکست و متن فوق العاااااده داره. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان