تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

93. کاش هیشکی هیچ وقت شرمنده ی خودش نشه

به نظرم بدترین کابوس زندگی اینه که به گذشتت نگاه کنی و حسرت بخوری. اینکه ببینی میتونستی توی چه جایگاهی باشی ولی نیستی..

من به جاش کلی حسرت میخورم دیگه چه برسه به خودش. یعنی اگه انقدر که این چند سال عاشق این و اون شد، یک سوم اون زمانو میذاشت روی اون چیزی که میخواست، الان قطعا بهش رسیده بود. بهش حق میدم که حس خوبی از من نگیره. ما با هم شروع کردیم، من بهش رسیدم و اون نرسید. این چند سال حرکتم رو به جلو بود و اون در جا زد. همش با خودم میگم کاش انقدری که من نگرانش بودم، اون نگران خودش می بود و یه تلاشی میکرد.. وقتی شروع کردیم قرار نبود همه چی اینطوری پیش بره..

پ ن: از مرداد 93 وب نویسی میکنم و الان که فکر میکنم خیلییییی جا ها زندگیمو تغییر داده. خیلی وقتا چیزایی سر راهم قرار داده که تصورشو هم نمیکردم. اتفاقات بد داشته ولی در عین حال اتفاقات خیلی خاص و خوب هم خیلی زیاد داشته.. تا حالا اینطوری به این چند سال نگاه نکرده بودم..

۲ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
x
۲۳ دی ۲۰:۳۶
میدونی خوبیش واسه خودشون اینه که کلا قدرت تفکر ندارن و هیچ وقت حرص نمیخورن بابت اشتباهات خودشون ,فقط اونایی که می فهمن حرصشون رو میخورن . 

و دیگه اینکه بزرگی می گفت : دلت واسه کسی که دلش واسه خودش نمی سوزه , نسوزه ... و چقدر سخته عمل کردن به این حرف . 

پاسخ :

بعضیا هم فقط حرص میخورن ولی عملا تلاشی نمی کنن..

سخته اگه اون ادما عزیز باشن..
پسر مشرقی
۲۳ دی ۲۰:۳۵
من که غرق حسرتم. بد باختم رفیق. بد...

پاسخ :

نگو اینطوری.. مطمئنا همیشه فرصت تغییر ایجاد کردن هست..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان