تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

94. سلیقه

قبلنا واسم سوال بود که چرا همه ی ادمایی که من روشون کراش پیدا میکنم شبیه همن :| اوایلش فکر میکردم لابد مثلا یکی بوده که من خیلی دوسش داشتم و الان دارم ناخوداگاه ادمایی که شبیه اونن رو انتخاب میکنم. ولی یادم نمیومد همچین حسی نسبت به کسی داشته بوده باشم :-)))) بعد به این نتیجه رسیدم که اصلا ربطی به اینا نداره. فقط مسئله اینه که سلیقه ی من اینه و ادمایی با این روحیه و طرز فکر بنظرم جذابن.. 

من هر سری میخوام شلوار جین بخرم یه بار رنگ روشن میخرم و یه بار تیره. بعد اون دفعه دقت کردم تمام تیره ها و روشنایی که توی این سالا خریدم عین همن!! یا مثلا کلی لباس دارم که کاملا شبیه همن.. با اینکه تازه سعی میکنم خیلییی متنوع لباس بخرم. کاملا بحث سلیقست که معمولا سلیقه ی ادما بعد از یه سنی ثابت میشه..

پ ن: خداروشکر خداروشکر خداروشکر. الان یه اس ام اس بهم رسید که یک دنیا استرس و نگرانیمو برطرف کرد. خدایا مرسی :-) ایشالا که خدا به همه سلامتی بده..

۶ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۲۴ دی ۱۵:۲۹
من ارونجا که صفرو صدیم توابن زمینه تنوعم بالاعه :))

پاسخ :

درمورد کراش یا لباس؟! :-))))
ــ یاس ــ
۲۴ دی ۱۲:۴۷
دقیقا همیش سلیقه س !:)) منم دیگه فهمیدم چرا رو فلانی کراش دارم،فقط به این دلیل و به اون دلیل از سلیقه شخصیم، تازه ظاهرم جزئشه بدبختی! :))

پاسخ :

اره دقیقا ظاهر هم هست..
یا مثلا دیگه نمیتونم غر بزنم چرا فلانی انقدر خودشو دست بالا میگیره چون این منم که همچین شخصیتی واسم جذابه :-))))
محمد هستم
۲۴ دی ۰۰:۰۶
لباسام و مرور کردم و فهمیدم باید برم خیلی اساسی به فکر خودم باشم

پاسخ :

چرا؟
ابوالفضل ;)
۲۴ دی ۰۰:۰۱
فک کنم منم یه دختر ببینم که مثل خودم سرتاپا آبی یا سرمه ای می‌پوشه عاشقش بشم!!!

پاسخ :

عالیه :-)))))
معلوم الحال
۲۳ دی ۲۳:۴۴
ایشالا 

پاسخ :

ایشالا :-)
x
۲۳ دی ۲۳:۳۹
اینو یه بار نوشتم : 


http://malakiti.blogfa.com/post/207





تمام کسایی که نظر داده بودن می گفتن تلاششون رو می کنن برای تکراری نشدن خرید ها و بقیه ی مسائل ولی همیشه هم باز شبیه قبل میشه . 

پاسخ :

اتفاقا اینو همون موقع خوندم. ولی یادم نیست اخرش کامنت گذاشتم یا نه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان