تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

101. 27 دی 96

1. یه حرکت فووووق احمقانه انجام دادم. صفحه اخر امتحانو ندیدم و دقیقا وقتی دیدم که پنج دقیقه زمان مونده بود :| خیلی عجله ای زدمش. واقعا حیف شد. اینو میخواستم بیست بشم :-(

2. امتحان بعدیم فرداست!!! تغذیه

3. انتخاب واحد ترم شیش رو هم انجام دادیم. به این زودی نصفش رفت.. 

4. پرشین بلاگو دیدید چه جالب شده؟! انقدر جالبه که ادم وسوسه میشه یه وب هم اونجا داشته باشه :-)))))

5. داشتم آرشیو وب های قبلیمو میخوندم. ارشیو ترم سه انقدررر واسم غریب بود که باورم نشد خودم نوشتمشون. چقدر افسرده، حال بد، خسته، ضعیف.. اصن از خوندنش کلی حس بد گرفتم. یادم هم نمیاد که من چه دغدغه ی خاصی داشتم که انقدر افسرده بودم :| مسخرست واقعا.. 

۸ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
ابوالفضل ;)
۲۷ دی ۲۰:۵۹
می دونم, شوخی کردم باهات😊

پاسخ :

:-)
معلوم الحال
۲۷ دی ۲۰:۰۰
ناموصا چندتا وب داشتی؟؟ :) آدرس قبلیا رو بده برم بخونم,  تاریخچه ت رو در بیارم. 😅

پاسخ :

حسابش از دستم در رفته :-)))))
ابوالفضل ;)
۲۷ دی ۱۹:۴۵
بچه خودتی 😂 الان محافظه کارم دیگه. که تن دادم به یک خفت و خواری دردآور. که رنج می کشم, که مسخ شدم, که پوچ شدم...

پاسخ :

تیکه کلاممه بابا :-))))
ابوالفضل ;)
۲۷ دی ۱۹:۳۸
آره. اگه هنوز اون آدم بودم تا حالا صدبار از این کارم هم استعفا می دادم...

پاسخ :

نکن این کارارو بچه :| یکم محافظه کارانه تر برخورد کن..
ابوالفضل ;)
۲۷ دی ۱۹:۱۰
خودت, خودت رو چش زدی فک کنم!!!
منم ترم سه ام افتضاح ترین ترم ام بود از نظر روحی توی لیسانس. آخر ترم سه ارشد هم که کلا دانشگاه رو ول کردم...

پاسخ :

دیوونه :|||| ولش کردی؟؟!!!
محمد هستم
۲۷ دی ۱۵:۴۰
البته از این نوع میکروبلاگا کم نیست. منتهی چون اسم بلاگ روش نمیذارن کسی متوجهشون نمیشه :))

پاسخ :

میکروبلاگر؟
مثلا چی؟
محمد هستم
۲۷ دی ۱۴:۰۸
واقعا آدم هوس میکنه اونجا بنویسه

پاسخ :

اوهوم :-)
کاش بیان هم یکم تنوع بده روحمون شاد شه :-))))
استامینوفن
۲۷ دی ۱۳:۵۸
با توجه ب مشکلاتی که برای وبلاگای پرشین بلاگ پیش اومده بود گمون نمیکنم کسی بهشون دیگه اعتماد کنه...

پاسخ :

اره بابا. الانم من رفتم دیدم خیلییی داغون و پر ایراده. ولی در کل به نسبت اون پرشینی که دیگه عین یه تراکتور قدیمی شده بود، کلی پیشرفت محسوب میشه :-))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان