تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

111. چرا واقعا؟!

واسه رادیو خیلی خیلی خیلی خونده بودم و واقعا فکر میکردم نمرم خیلییییی خوب میشه. الان نمره ها اومده، پاس شدم ولی افتضاح محضه. چرا واقعا؟! واسه میانترمش هم خیلی خوندم و فکر میکردم نمرم خیلی خوب میشه ولی نشد :|||||

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
همدم ماه
۰۲ بهمن ۲۳:۰۵
آقا من من الان یکی از امتحانا مو که فکر میکردم هفت میشم دیدم هفده شدم😂 (با اغراق) یکی از معجزات زندگیم همین بوده البته برا بقیه فکر نکنم معجزه شه😭
البته تو کارنامه نمیره چون تعیین سطح بوده 
عیب نداره فدای سرت:) 

پاسخ :

تو یکی از جلوی چشمم دور شو :-))))) دانشگاهتون خیلی کویته :-))))

تعیین سطح چیه؟! :|
گیلزاد
۰۲ بهمن ۲۲:۵۵
خستگی میمونه تو تن ادم:///

پاسخ :

اخ گفتی..
ابوالفضل ;)
۰۲ بهمن ۱۷:۴۵
یکی که نشناسدت و یهویی بیاد توی وبلاگت با خودش می گه این توی دانشگاه صدا و سیما درس می خونه که امتحان رادیو داره!!!

فدا سرت رفیق. مهم اینه توی کارت استاد بشی که یقین دارم می شی. این نمرات رو هم جبران می کنی با درسای دیگه. که برای نمره گرفتن تلاشت فقط ملاک نیست و هزار مسئله ی دیگه هم دخیله که خیلیاش دست تو نیست. از شانس و استاد و ...

پاسخ :

نه بابا. چیزی نیست که درگیرش بشم. پیش میاد به هر حال :-)
tiktik tiki
۰۲ بهمن ۱۷:۲۹
ی جمله مزخرف تو شهرزادبودمیگف
همیشه اونجوری که مامیخایم نمیشه
ببخشید لحنش دردودلی وابرازهمدردیه ولی یکم سنگینه:|
😑😑😑😑😑😑
استادتوبسپردست خداباشدکه موردرحمت وی قرارگیرد😕

پاسخ :

حالا درسته غر میزنم ولی همدردی لازم نداره که. فدای سرم :-)))))
x
۰۲ بهمن ۱۶:۴۲
برعکسش تا حالا پیش نیومده برات تا حالا ؟ که فکر کنی اونقدر که باید نخوندی ونتیجه ات خوب شه ؟

پاسخ :

نه :-(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان