تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

113. هنوز سه تا امتحان مونده :|

امتحان امروز خیلی خوب شد خداروشکر.. ولی فکر کنم یه دونه غلط زدم. حیف شد :-(

کلا نمره های کارنامه من خیلی خیلی متغیره. هر ترم از دوازده تا بیست، همه چی توش پیدا میشه :-)))))))

امتحان بعدی هم ENT (گوش و حلق و بینی) ئه. انقدررررر استاد این درس و مدل درس دادنش جذاب بود که من همش فکر میکنم من اگه پزشکی میرفتم، دلم میخواست واسه تخصص ENT بخونم.. توی رشته ی ما نزدیکترین رشته به ای ان تی، جراحی فک و صورته که بنظر من اونم خیلی خیلی جذابه احتمالا. ولی خب سختیش با بقیه رشته های تخصص، حتی صدمی قابل قیاس نیست..

از سه تا امتحان باقی مونده فقط نگران پروتزم. اینکه قراره چهل درصد کلاسو بندازه، حجم امتحان فوق العاااده زیاده و فقط هم یه روز وقت داره. با اینکه امتحانش فقط چهار نمره داره، ولی اگه حدودا کمتر از سه و نیم بشم میفتم و اون شونزده نمره دیگه هرچقدر هم که خوب باشه پاس نمیشم. کل زحمتای این ترمم به فنا میره. خدا خودش کمک کنه فقط :-(

۴ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
همدم ماه
۰۳ بهمن ۲۲:۱۷
دلت بسوزه  پریا ما فردا از زندان آزاد میشیم😅
ان شالله پروتوزم یه نمره ی خوب بگیری🙏

پاسخ :

چقدرم که به شما سخت گذشت :||||||| :-))))))
مرسی :-*
هوپ ...
۰۳ بهمن ۲۱:۳۶
یه چیزی میخواستم راجع به ای ان تی بگم گفتم بی خی! استرس نده به بچه!

پاسخ :

بگووووووو :-(
x
۰۳ بهمن ۲۱:۲۶
چقدر تعداد درساتون زیاده . 
میگم این استادا افتادن دانشجو براشون کلاس داره انقدر براش تلاش میکنن ؟! 

پاسخ :

پونزده تا امتحان داشتم این ترم!
چی بگم والا. لابد دیگه :|
پرواز ...
۰۳ بهمن ۲۰:۰۵
منم سه تا امتحان مونده :)) پاتو و تغذیه و ایمنی ...
غول شما پروتزه ، غول ما پاتولوژی :((

پاسخ :

حاضرم صدبار امتحان پروتز بدم ولی ایمنی و پاتو ندم :-))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان