تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

117. شمارش معکوس

1. شمارش معکوس پایان امتحاناته. فقط یکی مونده اونم کنترل عفونت. امروز هم دو تا نمره اومد. جفتش 17 :||||| فکر میکردم بیست میشم یهو شده این. کلا همیشه نمره ها سه چهار نمره کمتر از حد انتظار ادم میشن..

2. اون پسر داروئه که میومد دایرکتم، یه پست قدیمی تو اینستاش هست. کلکسیون شمشیر و قمه و چاقو داره :||||||||| همین دیگه. خواستم در جریان باشید چه ادمایی به پست من میخورن :|||||| کل پیجش یا عکس تتوئه، یا مشروب یا چاقو و قمه :||||| 

حالا اینکه این مدل ادما چه نکته ی جذابی تو وجود من میبینن خودش میتونه موضوع یه پایان نامه باشه حتی!

3. تا حالا چند بار اتفاق افتاده که مثلا یه استادی خواسته نمره اضافه کنه بعد یکی رفته کلی شکایت و اعتراض که حق نداری نمره بدی. امروز تو گروه کلاسی با یکی ازون ادما دعوا شد سر این رفتارا.. بعد وسط دعوا یکی از بچه ها یکی از پیامای اون شخصو فروارد کرد. گفته بود یه جوری با استاد فلانی حرف زدم که عمرا نمره اضافه کنه. خیلی خوبه که چهل نفر میفتن. بخش خلوت میشه! :||||||| انقدرررر با دیدن این جمله فشار عصبی بهم وارد شد که خدا میدونه.. درکشون نمیکنم.. اخه استریت هم هست. نمیتونم بگم میخواد از بقیه جلو بزنه که استریت بشه.. کلا درکشون نمیکنم.. 

4. دیگه وارد ترم شیش شدیم. تازه نصف شده! سه سال دیگه مونده.. و اینکه این ترم قراره واسه اولین بار مریض داشته باشیم ^_^

هیچ وقت فکر نمی کردم با "ی" هم یونیت نباشم. چه برسه به اینکه کلاااا توی دو تا روتیشن متفاوت باشیم.. چقدر یهو همه چیز زیر و رو میشه..

5. خیلی خسته ام. خیلی..

حس میکنم تو وب نویسی یه اشتباه خیلی بزرگ کردم که متاسفانه دیگه اصلاح کردنش در توانم نیست.. 

۴ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۰۸ بهمن ۱۴:۵۴
خط آخر منم؟  :))

پاسخ :

وااااا دیوونه. معلومه که نه.
حالا بعد بهت میگم قضیشو :-))))
life around me
۰۷ بهمن ۲۰:۳۸
بعد شما نزدینش?
یعنی واقعا برخورد فیزیکی نکردین?

دود از گوشهام داره میزنه بیرون...یکی یه لیوان آب قند بده دست من...یاخدا!!!

پاسخ :

چند تا ادم این مدلی داریم که حتی زیراب استادا رو هم میزنن. یعنی آبرو واسه ورودی ما نذاشتن بخدا..
اخه واقعا کاری ازمون برنمیاد. طرف خیلی راحت میتونه بگه من کلی درس خوندم و حقمه و عادلانه نیست و .... 
دلمون میخواد بزنیمش ولی نمیشه متاسفانه :-))))
x
۰۷ بهمن ۲۰:۳۶
خداوند شر انسان های بیمار رو از سرتون کم کنه :||||
قیافم پوکر فیس بود از جوابی که به کامنت گلسا دادی . 
میتونی اشتباه رو بگی ؟ شاید کمک بشه به کسی که مرتکبش نشه (البته اگر نشده باشه تا حالا )

پاسخ :

والا چی بگم.  شایدم یه منطقی واسه خودش داره که ما درک نمی کنیم!
فعلا نمیگمش ولی تو قطعا مرتکبش نشدی ;-)
life around me
۰۷ بهمن ۲۰:۱۴
مورد3اگه به پُست من میخورد حتما میزدمش ..باور کن کاملا جدی میگم.حتما میزدمش!!!!
چند دقیقه ست دارم بهش فکر میکنم و نمیتونم هضمش کنم.مگه میشه????!!!!

پاسخ :

گلی خیلییییی چیزای دیگه هم بود. مثلا سر خود به ریاست و معاونت نامه نگاری کرده و منابع امتحانو عوض کرده، بعد ما بعد از امتحان فهمیدیم!!!!! ماکس کلاس شد چارده. استاد گفت می برم روی نمودار، رفته بود گفته بود استاد اضافه نکن!!
یا مثلا فارما به قدر کافی حجمش زیاده. به استاد گیر داده که فلان مبحثو هم اضافه درس بده!!! کلی یه حجم امتحان اضافه شد :|||
کلا در حال نامه نگاریه توی دانشکده. و حتی به وزارت خونه!!! با نامه نگاری به وزارت خونه یه سری سوال علوم پایه رو حذف کرد و یه عده با همون سوالا افتادن!!!
من به خاطر بیست و پنج صدم و مسخره بازی این بی شرف تا یک هفته قبل علوم پایه درگیر فیزیو بودم چون به استاد گفته بود حق الناسه اگه اضافه کنی!!!!
و خیلیییی موارد دیگه.
مثلا به استاد میگه اینکه کلاس شلوغه واسه اینه که فلانی و فلانی و فلانی دارن حرف میزنن!!! و استاد ازون بیچاره ها نمره کم کرده و ممکنه بیفتن :|
در کمال پررویی میگه من همیشه به نفعتون کار کردم. اگه هم حرفی به استادا زدم شوخی بوده !!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان