تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

127. کراش طور!

خودمم باورم نمیشه ولی از شهریور تا الان روش کراش دارم. اصن شده یکی از انگیزه های دانشگاه رفتن. توی راهرو، پره کلینیک، لابراتوار،بخش و ... همش ناخوداگاه چشمم دنبالش میگرده. حتی حس میکنم چندبار وقتی داشتم با نگاه دنبالش میگشتم مچمو گرفته :-)))) روزی که از صبح تا عصر نبینمش انگار اون روز یه چیز اساسی کم داره!

تقریبا میشه گفت هیچ فاکتور جذابیت ویژه ای نداره ولی فکر کنم بیشتر این تنوع و هیجانشو دوست دارم. کلا بنظرم کراش داشتن خیلی هیجان انگیزه ^_^ اگه دو طرفه باشه که هیجان انگیزتر هم هست حتی :-)))))

۱ نظر ۱۰ موافق ۳ مخالف
گیلزاد
۲۲ ارديبهشت ۱۸:۳۷
هیجان رو بشدت پایم ولی اگه بشه دید دیگه :| من تو قسمت دهن سرویس شدگیش گیر افتادم ؛)))

پاسخ :

تو رو که در جریانم 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان