تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

129. قانون جذب!

صبح قرار بود بخش رادیو باشیم. با خودم فکر میکردم حالا چی میشه اگه بخوای از دندونت عکس بگیری و بیای تو بخش؟! به طرز ناباورانه ای اومد!!!نمیدونم چیکار داشت ولی بیست دقیقه،نیم ساعت تو فاصله ی یک متری و حتی ده سانتی من بود و بعد از سااال ها خودم صدای ضربان قلب خودمو شنیدم!داشتم با یه نفر حرف میزدم که یهو اومد،و واقعا فراموش کردم اصلا چی داشتم میگفتم. حتی نفس کشیدن هم سخت شده بود لعنتی :-))))))

خب من یه همچین ورژنی هم دارم که خوشبختانه هر چندین سال یک بار بروز میکنه :-))))))

پ ن: یواشکی بهش نگاه میکردم و با خودم میگفتم لعنتی تو از نزدیک خوشگل هم نیستی حتی ولی چه کنم که دلمو بردی :-))))

۱ نظر ۵ موافق ۱ مخالف
همدم ماه
۲۳ ارديبهشت ۲۳:۰۱
این اتفاق چند بار واسه منم افتاده -_-
تا به طرف فکر کردم مثل روح احضار شده:))

پاسخ :

واسه خودمم خیلی اتفاق افتاده..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان