تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

131. وقتی از بی شعور و بی ظرفیت حرف میزنم از چه حرف میزنم.

یکی از پسرا هست که چون من از صبح تا عصر در حال اندو ام همیشه سر به سرم میذاره. تا منو میببنه میگه تو استاد اندویی و ... منم تو عالم رفاقت چار بار تو روش خندیدم. نتیجش شد این:

۶ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
اوبل مانیا
۲۷ ارديبهشت ۲۱:۰۴
من عاشق کاکتوسم وبمم کاکتوسیه:)
ولی وبمو ول کردم یکی جدید زدم

پاسخ :

چه قالب جذابی دارید
Tali hejazi
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۲۶
خیلی طرف پرررو بوده ...
ولی الحمدالله شما هم خیلی کلاسیک نابودش کردین...آفرین

پاسخ :

رو که رو نیست. سنگ پای قزوینه 😑
هوپ ...
۲۶ ارديبهشت ۰۱:۲۵
چه بیشعور 😒
خوب جوابشو دادی

پاسخ :

مرزای بی شعوری رو کیلومترهااا جا به جا کرده
ــ یاس ــ
۲۵ ارديبهشت ۲۳:۴۶
باورم نمیشه! چقدرررررررررر بیشعور :/

پاسخ :

منم شوکه شدم اصن..
هلیکس بانو
۲۵ ارديبهشت ۲۳:۱۲
در دوران جاهلیت هم دوره ای های من یه تکنیک مخ زنی فوق پیشرفته وجود داشت به این صورت که طرف میومد اعتماد به نفست رو میاورد پایین که تو سعی کنی تاییدش رو به دست بیاری
چه اگاهانه چه نا اگاهانه به این تکنیک متوصل شده باشه، چیزی از ارزش های عنان مطلبی که انتخاب کردی کم نمیشه زیبا ترین استاد اندو 3>

پاسخ :

قصدش تخریب اعتماد به نفس من بود غافل از اینکه من خیلیییی اعتماد به نفسم بیشتر از این حرفاست😂
همدم ماه
۲۵ ارديبهشت ۲۰:۵۴
چقدر خوب جوابش رو دادی 
واقعا تا به روی بعضیا میخندی فکر می‌کنن چه خبره 

پاسخ :

والا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان