تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

142. نیمه شب 18 خرداد

امشب مهمون داشتیم و در کل نشد که امروز خوب بخونم. امروز دو فصل نویل خوندم و یک فصل فالاس. 

اسلاید پرزی ای که اون همه واسه ساختنش زمان و انرژی گذاشتم دانلود نمیشه و مجبورم از اول توی پاورپوینت بسازمش :| اصلا وقتشو هم ندارم..

طبق معمول که دوران امتحانات به فکر تغییر و تحول توی وب میفتم، یاد وبای قبلیم افتادم. فقط ارشیو سال 95 به بعدم رو دارم. از ارشیو 93 تا 94 چیز خاصی ندارم. بجز چندتا پست از دوران پشت کنکوری بودنم. ولی از وقتی اومدم توی بیان، تقریبا بیشتر ارشیوم رو دارم.قبل از اون حتی یادم نمیاد چند صدتا وب و چه ادرسایی داشتم :-)))) خلاصه که سه تا وب قبلی رو لینک کردم. بجز یکیش که خب چون فیلتر شد مجبور شدم محتواش رو توی بلاگفا کپی کنم.

خوندن پستای چند سال گذشتم حتی واسه ی خودم هم عجیبه. این حجم از تغییرات خیلی بیش از حد انتظارم بود.

دلم میخواد دیگه واسه همیشه اینجا بمونم. بعدها خاطرات دوران دانشجوییم رو اینجا داشته باشم. بعدش طرح، شاید رزیدنتی، شاید مطب، شاید مهاجرت.. نمیدونم.هرچی که توی زندگیم پیش بیاد. ولی خیلی خیلی خوشحالم بابت همه ی سال های بلاگر بودنم. و حقیقتا که هیچ فضای دیگه ای جایگزینش نمیشه..

۶ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
x
۱۸ خرداد ۱۵:۴۷
مرسی
خیلی دلم میخواست این پست رو دوباره بخونم چند بار میخواستم بهت بگم اما دیدم وقتی وبت رو بستی یعنی دیگه تمایل نداری کسی (نه خودت نه دیگران) نوشته های قبلی رو بخونه 
______
این تغییراتی که تو گذر زمان هست خیلی حالبه 
من بیشتر از 8_9 ساله وبلاگ داشتم ولی انقدر جا عوض کردم که مثل خودت خیلی از نوشته ها و ادرس ها رو اصلا ندارم . خیلی خودمو کنترل کردم وب اخریم رو نگه دارم بی جا به جایی . حتی ادم می بینه نسبت به 4_5 ماه پیش خودش حتی ماه گذشته ی خودش دغدغه های متفاوت تری داری و چقدر یه سری کارا و رفتاراش عجیب , جسورانه یا حتی بچگانه بوده .... 

این تغییرات محسوس جالبه . 

پاسخ :

نه بابا میگفتی خب.
اره واقعا. حتی گاهی ترسناکه که ادم در عرض یه زمان کوتاه چقدررر تغییر کرده. اصن یه چیزایی هست که کاملا از خاطرت رفته و یاداوری میشن. 
x
۱۸ خرداد ۱۴:۰۵
یه وبلاک قبل از این داشتی توش در مورد کلاس زبانت نوشته بودی و روش هاش , پیداش نمی کنم پستش رو :((( کجا بود ؟حذف کردی پست رو ؟

پاسخ :

نه هیچ پستی حذف نشده. اینو میگی؟
http://rednotebook.blog.ir/1396/06/13/13-شهریور/#section

فکر کنم ادرسش بد افتاد. ولی اسم پست سیزده شهریوره. راحت میتونی پیداش کنی
معلوم الحال
۱۸ خرداد ۰۱:۳۴
چه خوب که آرشیوت رو گذاشتی :)

پاسخ :

:-)
tiktik tiki
۱۸ خرداد ۰۱:۱۹
چند صدتا وب و چه ادرسایی:))))))

پاسخ :

:-)))))
Va hid
۱۸ خرداد ۰۱:۱۸
مهمون موقع امتحان  خیلی بده!!

مخصوصا اونهایی که دزک نکنند شرایطتون رو!!

سپاس!!

پاسخ :

نه ازون مدل مهمونا نبود خداروشکر :-) فقط یه نصفه روز بود
همدم ماه
۱۸ خرداد ۰۱:۱۶
چقدر خوب که ارشیواتو لینک کردی 🤗
خیلی حس خوبیه که آدم نوشته های چندسال قبلش رو بخونه:)

پاسخ :

اره. حس جالبیه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان