تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۳.خیلی فوری!

دنبال یه نفر میگردم که تا فردا شب واسم اسلاید بسازه.اسلایدا از قبل مشخصن،فقط باید کپی پیست بشن و یکم ظاهرش مرتب شه. اگه کسی رو میشناسید بگید لطفا.قیمت پیشنهادیتونم بگید.مرسی

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
فاطمه سین
۲۷ خرداد ۱۱:۵۲
اصلا هزینه ای نداره … دوست دارم کمک کنم … نه برای هزینه

پاسخ :

خیلی خیلی ممنون از لطف و محبتت فاطمه جان.واقعا مرسی :-)
الـی ‌ ‌
۲۷ خرداد ۰۲:۱۶
به علی جعفری بگو. همونی که توی توئیترم دنبال میکنی. Alinium فک کنم آیدیشه‌. خواستی آیدی تلگرامشم بدم. بچه خوبیه. واردم هس.

پاسخ :

وای خدا خیرت بده النا.نجاتم دادی.اره واقعا بچه ی خوبیه.کارش هم خیلی خیلی خوب بود.ممنون عزیزم 😘
فاطمه سین
۲۷ خرداد ۰۱:۳۳
عزیز بفرست برای من درست می کنم سریع 

پاسخ :

چقدر میگیری عزیزم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان