تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۴.یهو دلم گرفت..

بعد از یک روز که از سین کردن پیامم میگذشت بالاخره جواب داد. چه جوابی؟! مخلصم،ارادت!

همین.. بعد از چهااار سالی که منتظرش موندم فقط همینو گفت.انتظار داشتم حداقل عذرخواهی کنه بابت همه ی این سالا.. دلم گرفت ولی بیشتر از قبل خوشحال شدم بابت اینکه تمومش کردم و بابت حرفایی که بهش زدم تا بدونه اگه این همه مدت به روی خودم نیاوردم،از احمق بودنم نبود.کاش زودتر این کارو کرده بودم.البته که فرق چندانی نداشت.فقط دلم گرفت از اینکه جوابم توی دو تا کلمه خلاصه شد.لایقش نبود.واقعا نبود..

پ ن:خیلی خیلی مرسی از همه ی کسایی که واسه پست قبلی خواستن کمک کنن.یه دوستی زحمتش رو کشید.یک دنیا ممنون از محبت و معرفتتون..

۱ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان