تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۵۹. پارسیل

خیلی خیلی دلم میخواد طرح درمان دادن پارسیل رو یاد بگیرم. یه چیزای حدودی بلدم ولی خب اصلا کافی نیست. رفرنس رو خوندم، سر کلاسا هم بودم ولی انگار یه چیزیه که بیشتر تجربیه.. نمیدونم. ولی مسخرست که کل ترم رو واسه ی درس دادن انواع میجور و ماینور کانکتور و کلاسپ و ... میذارن ولی واسه اموزش طرح درمان فقط یه جلسه.کی تا حالا با دو تا دونه کیس طرح درمان یاد گرفته اخه؟! تازه فردا هم قراره ازش سوال بیاد! موقع خوندنش بیشتر از اینکه به امتحان فردا فکر کنم از این حرص میخوردم که من چرا بلد نیستم طرح درمان بدم. چرا در طول ترم کیسای مختلفو واسه خودم بررسی نکردم تا یاد بگیرم؟! چرا استادا انقدر پارسیل این ترمو سرسری گذروندن؟! :| 

۴ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
سولانژ ...
۰۳ تیر ۱۵:۰۴
ماژور و مینور دلبندم :)

پاسخ :

ماژور و مینور رو که خودم بلدم. ولی اصطلاحاتش بین ما ایناست نه ماژور و مینور! تلفظ انگلیسیش هم میجر و ماینر ه دیگه..
بهرنگ قدوسی
۰۱ تیر ۲۱:۵۹
اره  ننه  سوالی بود

ایش

پاسخ :

بله
بهرنگ قدوسی
۰۱ تیر ۲۱:۲۵
اینقدر نامفهموم بود 

ایش 😣😣😣😣😣

پاسخ :

این استیکرایی که میذارید واسه من نمیفته. من متوجه نشدم الان چی شد دقیقا!
الان کامنت قبلی سوالی بود یا چی؟!
بهرنگ قدوسی
۰۱ تیر ۲۰:۳۶
دکتری  تو 🤔🤔🤔🤔🤔

پاسخ :

چی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان