تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۱۷۵. و بالاخره پایان امتحانات!

خب امروز بالاخره امتحانا تموم شدن. بعدش به جای جشن علوم پایه ای که برگزار نشد، همگی رفتیم بیرون. زیرانداز و کیک و میوه و شربت و ... بعدش هم با «ر» رفتیم ناهار. درکل نمیتونم بگم خیلی خوش گذشت ولی تنوع بود به هرحال.

یک هفته تعطیلم و از هفته ی بعد دوباره باید برم دانشگاه. اندو رو میرم، خیلی سخت و فشرده‌ست و تابستونم میره ولی میرم. این دومین تابستونیه که استراحت ندارم.پارسال هم علوم پایه بود و میشه سه سال متوالی بی تعطیلات! شهریور هم میخوام برم تهران کنگره اندو.

هفته ی بعد رو میرم سفر. پایانترم فرانسه دارم و کلاس موسیقی.کاش بشه کنسلشون کرد.

یه هفته تعطیلات دارم و حتی یک ثانیشو هم نمیخوام از دست بدم! الانم دارم کلیدر میخونم و روحم پرواز کرده.. 

کامنتارو هم بزودی جواب میدم

۸ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
گیلزاد
۱۷ تیر ۰۱:۰۲
جدی ؟  دانشگاه دارم میرم درسشم اماری نیست خیلی رومخن .با اون کلاسایی که ارزو دارم برم اشتباه گرفتی فکر کنم😅
عه خصوصیت بسته استش که

پاسخ :

اهااان. فکر کردم همون کلاساست که گفتی..
___ سلوچ
۱۵ تیر ۰۶:۰۷
سه بار خوندم هوم

پاسخ :

اوه مای گااااد!
گیلزاد
۱۵ تیر ۰۵:۰۹
مسافرت کجا میری؟هشتگ فضول محل :))
خدا قوت دلاور خدا قوت پهلوان .البته منم فعلا تعطیلاتم از هفته پیش رو تموم میشه هم کلاسام شروع میشه هم یه دنیا موسسه پروژه داره درگیر اونا میشیم :| 

پاسخ :

شمال 😍
ولی کلاسایی که قراره بری خیلی جذابن😍
___ سلوچ
۱۴ تیر ۲۳:۱۱
جانم کلیدر

پاسخ :

محشره..
خوندیش کامل؟
علیرضا افخم نیا
۱۴ تیر ۰۹:۳۶
سلام مگه شما ورودی93 نیستید؟ورودی 93 دوسال قبل علوم پایه دادن که!!

پاسخ :

من ۹۳ نیستم. جشن علوم پایه هم بلافاصله بعد علوم پایه لزوما برگزار نمیشه.
انقدر محاسبات توی سالای تحصیل من هم واقعا ضروری نیست!
x
۱۴ تیر ۰۷:۲۰
مبارک باشه :) 

پاسخ :

مرسی ❤
فتل فتلیان
۱۴ تیر ۰۰:۰۴
معمولا هرچی برای تعطیلات ادم برنامه ریزی می کنه بر خلافش عمل می کنه ولی ایشالا که مال شما طبق برنامه پیش بره

پاسخ :

مرسی
tiktik tiki
۱۳ تیر ۲۳:۳۴
اون یه هفته ایی شما تعطیلی من همچنان دارم امتحان میدم حتی فیزیک پزشکی توش هست😑
مسافرت خوش بگذره😍

پاسخ :

ولی بعدش تعطیلی دیگه!
مرسی❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان