تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۰۳. ۲۳ شهریور ۹۷

نکته ی اول اینکه ادرس وب بدون هیییچ دلیل خاصی عوض شده. در واقع تنها دلیلش اینه که دلم تنوع میخواست. ادرس و عنوان و اسم هم که از عباس معروفیه که رسما عاشقشم :)

و اما نکته ی دوم. فردا واسه اولین بار امتحان رانندگی دارم. هم آیین نامه و هم شهر. اما مشکل اینجاست که ازمون این اموزشگاه فقط شنبه ها صبحه و اگر قبول نشم دیگه نمیتونم امتحان بدم تا سال دیگه :| چون دیگه همش دانشگاهم. بیاید همگی دعا کنیم من شنبه جفتشو قبول شم :( حیفه این همه واسش زحمت کشیدم همش به فنا بره.. :( همش هم تقصیر این مربیه که تااااا میتونست لفتش داد. دوازده جلسه رو دو ماه لفتش داد :| 

الان همه چیزو خوب بلدم ولی اینو هم میدونم که جو و فضای امتحان کاملا متفاوته.. بعد تازه الان نمیتونم به خودم بگم افتادی هم مشکلی نیست..

من همه ی تلاشمو میکنم، این مدت هم همینطور بوده، دیگه نتیجه هرچی که شد اشکالی نداره :(

۱۰ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
معلوم الحال
۲۷ شهریور ۱۱:۴۱
این سری سوء تفاهم پیش اومد :) وگرنه باید قبول میشدی 
من اونقدرام نحس نیستم :))

پاسخ :

:)
1900 __
۲۳ شهریور ۲۰:۴۰
فردا میترکونی شک نکن.

جالب شدا تو ادرستو به عباس معروفی تغییر دادی من اسم این یکیم کلا فیلم و کتاب محبوبمه :دی دیگه بالاخره ادرس و رمزشو یافتم ولی فعلا اینکه از کی توش بنویسم معلوم نیست فعلا خرمالو اپ میشه

پاسخ :

عهههه گیلزاد تویی؟! گفتم خدایا این دیگه کیه 😂
tiktik tiki
۲۳ شهریور ۱۹:۴۴
من فکر میکردم مربی من لفتش داره میده اینقدر
حالا خوبه از تو تموم شده من هنوز جلسه4امم😑
ایشالله قبولی

پاسخ :

ای بابا.
 چرا اینا اینطورین اخه..
سویل :)
۲۳ شهریور ۱۶:۰۰
ان شاالله جفتشو قبول میشی عزیزم :)

پاسخ :

:(
الـی ‌ ‌
۲۳ شهریور ۱۳:۲۶
داشتم فک میکردم من کی همچین وبلاگی رو دنبال کردم؟ :))) که توضیحات وب رو دیدم.
امیدوارم فردا بیای خبر قبولیت رو بدی *_*

پاسخ :

حدس میزدم تعجب کنید :))))
معلوم الحال
۲۳ شهریور ۱۲:۵۵
عنوان وب رو که دیدم با خودم گفتم باز این دختر وب عوض کرد 😂 و وقتی اومدم تو وبت دیدم بعله! خودتی 😅
شیرینی منو بده. بهت قول میدم قبول میشی 😂

پاسخ :

:)
همدم ماه
۲۳ شهریور ۱۰:۵۳
اوه اینجا رو ببین چقدر تغییر کرده اگه بیو نبود متوجه نمی‌شدم :)) 
ایشالله که قبولی تو میتونی💪⁦❤️⁩

پاسخ :

:))))))))
مرسی عزیزم 😘
ناشناس
۲۳ شهریور ۱۰:۲۳
ایشالا قبولی ولی خب یه دونه شنبه رو نرو دانشگاه. حتما پیگیر باش همین مدت بگیری گواهینامه رو فاصله نیفته.

پاسخ :

نمیتونم نرم. بخش دارم و غیبت برابره با حذف بخش..
tiara .n
۲۳ شهریور ۰۹:۳۹
منم به خاطر همین لفت دادنه مربی پارسال نرسیدم امتحان شهر رو حتی یه بارم بدم.
افتاد امسال و باز همینجور دردسر و طول دادن.الان اگه این هفته قبول نشمم باز میره تا کلی وقت دیگه.باز تو تهش غیبت میکنی من برم برگشتنم دیگه با کرام الکاتبینه😑

پاسخ :

ای بابا عجب داستانیه با این مربی ها..
من که نمیتونم بخش نرم و غیبت کنم. کلاس تئوری که نیست. البته اونم نمیشه غیبت کرد..
فتل فتلیان
۲۳ شهریور ۰۹:۰۳

ایشالا که جفتشو قبولی 

فقط حواست رو جمع کن و به خودت استرس الکی وارد نکن مطمن باش قبولی

پاسخ :

مرسی..
سعی میکنم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان