تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۰۶. AR.H

وقتی کسی که از همه جا بلاکه و حتی شمارش توی بلک لیسته و زنگ و پیامش هم نمیاد، تو واتساپ همچین پیامی میده قطعا تو همین نقطه باید بلاک شه😂.

تازه انقدر ابلهه که فکر میکنه اگه بگه خانوم دکتر من خرذوق میشم 😐. صادقانش اینه که من نه خودمو دکتر میدونم و نه هیچ گونه ذوق و حس خاصی پیدا میکنم وقتی کسی اینو میگه. صرفا این حس بهم دست میده که طرف مقابل منو ابله فرض کرده که با این کلمه مخ من زده میشه 😐.

مدتهاست همش میبینم تو بلک لیستم زنگ زده ولی حوصلشو نداشتم. کاملا هم با سیستم این پیام دادناش اشنایی دارم. اینجا هم که بلاکش کردم، تو بلک لیستم دیدم پیام داده جواب بده خبر و کار مهم دارم! بازم که دیده جواب نمیدم پیام داده از فلان دانشگاه اپلای گرفتم. سرچ کردم دیدم تو المانه. اولا به کتفم. دوما بازم به کتفم! سوما زر مفت میزنه و توهماتشو میگه. چهارما اگه هم به فرض محال راست بگه، وقتی من الان تو ایرانم از المان رفتن این بی شعور قطعا خوشحال نمیشم. و نکته ی اخر هم اینکه اصلا به من چه؟!

من کلا تو زندگیم یه نفر بوده که میشده اسمشو دوز پسر گذاشت که اونم این شخص بوده تو دوران دبیرستان! کلا هم سه بار با هم تو خیابون قدم زدیم. همین. اون روزا هم انقدررررر تو ذهنم دور و عجیبن که خدا میدونه. حتی تصورشو هم نمیتونم بکنم یه روزی تو زندگیم از همچین شخصیتی خوشم میومده حتی.. فکر کنم تنها فاکتور انتخابم این بود که قدش ۱۹۰ بود و احتمالا خیلی علاقه مند به تجربه کردن بودم. و خب همونم تجربه اول و اخرم شد 😅😂

پ ن: از ادمی که فینگلیش تایپ کنه متنفرم!

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سویل :)
۰۱ مهر ۰۱:۳۶
هیچ وقت فکرشو میکردی یه روز  این آدم از مقام دوز پسری به مقام بلاک شدگی برسه ؟؟؟
واقعا زمان با آدم چی کار میکنه ... یه بار داشتم بلاک لیستم رو نگاه میکردم واقعا داشتم از تعجب شاخ درمیاوردم که "ب" رو بلاک کردم :/  یعنی اینقدر برام مهم نبود که حتی یادم رفته بود بلاکش کردم ...

پاسخ :

نمیدونم.. انقدر اون روزا به نظرم دوره که حس میکنم هیچ وقت دوستش نداشتم. یعنی اصلا یادم نمیادنمیاد حس دوست داشتنشو!
گذر زمان شگفت انگیزه جدا..
فتل فتلیان
۲۷ شهریور ۲۰:۰۸
اره فینگلیش رو اعصابه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان