تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۰۷. پایان تعطیلات!

باورم نمیشه تعطیلات تموم شده. امسال تابستون به طرز عجیبی زود گذشت.. فکر میکردم توی تابستون کارای بیشتری بتونم بکنم ولی نشد. یه سفر رفتم، اموزش رانندگی رفتم، ۴۶ تا کتاب خوندم که واقعا همشون خیلی خوب بودن و خیلیاشون خیلی هم پرحجم بودن، بیشتر از صد قسمت فیلم و سریال دیدم، یه ترم دیگه هم از‌کلاس فرانسم گذشت. در کل تابستون بدی نبود ولی قرار بود پربار بگذره که نشد متاسفانه‌.

خریدامو هفته پیش کردم، امروز هم رفتم یه روپوش نو خریدم. تقریبا واسه فردا اماده ام.. باورم نمیشه جدی جدی سال چهاری شدم و وارد نیمه ی دوم دوران تحصیلیم شدم.. فردا ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ اندو تئوری دارم. از هشت و نیم تا ظهر پره کلینیک ترمیمی دارم و از ظهر تا عصر هم پره کلینیک اندو خلفی. مسخرست ولی با اینکه فردا یه روز عادی عین بقیه روزاست و چهارمین سالیه که دارم تجربش میکنم استرس دارم :| برم how i met your mother ببینم تا ریلکس شم😅. 

خداروشکر بابت همه چیز.. خداروشکر..

پ ن ۱: طبق شواهد امسال سخت ترین سال این دوران شیش سالست.. ایشالا که به خوبی سپری میشه..

پ ن ۲: امروز داشتم معدلامو میدیدم. معدل ترم پیشم از معدل همه ی ترمای قبلم بالاتر بود. حتی ازون ترمای اول که عملا فقط عمومی داشتم! امیدوارم این ترم نمره های بهتری تو راه باشه 😅

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سویل :)
۰۱ مهر ۰۱:۳۷
با آرزوی موفقیت در سال 4 تحصیلت :)


پاسخ :

مرسی عزیزم😘
هوپ ...
۳۱ شهریور ۰۰:۰۱
میگم من پارسال حدودا ٤٦-٧ تا کتاب خوندم و به نظرم خیلی سال پرباری بود واسم. تو چطوری به یک فصل و همین تعداد میگی کم؟ چقدر ملاک ها متفاوته :-)))
امسال که خیلی کمتر کتاب خوندم :-/

پاسخ :

دکتر جان تو کلی کار مفید میکنی. تعداد کتابای خوندت که مهم نیست.. منم تابستونمو به بطالت گذروندم. کتاب هم که سرگرمیه. همین..
خانم دکتر تمام وقت
۳۰ شهریور ۲۲:۵۸
یه برو بابا به معلوم الحال جهت بحث نمره

پاسخ :

😂😂😂😂😂
tiktik tiki
۳۰ شهریور ۲۱:۵۰
جقدر ملاکای ادما فرق داره مثلا گفتی46تا کتاب خوندی و یه عالمه فیلم و سریال دیدی گفتم وااو چه تابستونی داشته و عملا استفاده کافی رو برده ولی اخرش گفتی پربار تر نبوده تازه دوتا کلاسم رفتی
درکل بگذریم میتونم 24ساعت بایستم و برات دست بزنم
 نمیدونم چرا وقتی فرندز میبینم نمیتونم با آشنایی با مادر ارتباط برقرار کنم:/

پاسخ :

فدای محبتت عزیزم. خیلی به من لطف داری.. ولی اینا که سرگرمیه. کار درست و حسابی که نکردم :( اون چیزایی هم که واسشون برنامه داشتم نشدن متاسفانه..
منم اوایلش اینطوری بودم. ولی فرندز هرچی به اخر میره جذابیتش کم میشه و اشنایی با مادر برعکس. مثلا من الان اخرای فصل هفت فرندز ام و دیگه مثل سابق نیست. ولی فصل دوی اشنایی با مادرم و تازه بهش علاقه مند شدم :)
معلوم الحال
۳۰ شهریور ۲۱:۳۸
راستی کلیدر چی شد؟

پاسخ :

جلد ۵ ام الان..
معلوم الحال
۳۰ شهریور ۲۱:۳۷
داشتم با خودم فکر میکردم امسال چقد تو تعطیلات بودین :) پزشکیا از دهه اول شهریور باید برن کلاس. این چه وضعشه؟ حالا وقت رفتن سر درس و دانشگاهه؟ :))

به امید نمرات بهتر و بالاتر 

پاسخ :

اره امسال ما دیر شروع کردیم. هر سال از نیمه شهریور بود..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان