تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۱۲. اعتراف صادقانه

بابت دو سال اول دانشجوییم پشیمونم. خیلی به بطالت گذروندمش. عملا فقط به کتاب خوندن و کلاس ساز گذشت. با اینکه میگن علوم پایه مهم نیست، از اینکه خوب درس نخوندم پشیمونم. از اینکه حتی فعالیت جانبی مفیدی هم نکردم. خیلی پشیمونم از اینکه خوب درس نخوندم و به پاس کردن اکتفا کردم :|

۶ نظر ۲ موافق ۱ مخالف
معلوم الحال
۱۲ مهر ۱۰:۱۸
اتفاقا به نظر من کار درستی کردی که کتاب خوندی و فیلم دیدی
الانم میتونی کنارش بری اینور اونور بگردی و خوش بگذرونی و کلی چیز دیگه یاد بگیری. در کنارش درساتم بخونی 

* راستی! من که از همون اولشم میدونستم تو قراره بسیارخون بشی :) خودت سعی در انکارش داشتی 

پاسخ :

متاسفانه فیلم هم ندیدم حتی 😢
الان دیگه این ور اون ور و اینا ندارم. ولی درس میخونم انصافا😅

+😂😂😂😂😂

معلوم الحال
۱۲ مهر ۰۹:۲۵
مرسی از خانم دکتر تمام وقت عزیز 😂😂😂
ما هیچ، ما نگاه 😶

پاسخ :

حقته خرخون 😂😂😂
x
۱۱ مهر ۲۳:۳۲
چیکار می کردی راضی تر بودی ؟درس خوندن ؟

پاسخ :

درس خوندن و یه سری کارایی که الان دلم میخواد انجام بدم و وقت ندارم‌
خانم دکتر تمام وقت
۱۱ مهر ۲۱:۵۳
مطمین باش اگه بیشتر درس خونده بودی بیشتر به بطالت گذشته بود

پاسخ :

😂😂😂😂
نمیدونم. شایدم باعث میشد خسته بشم و الان رغبت درس خوندن نداشته باشم..
علیرضا افخم نیا
۱۱ مهر ۲۱:۳۱
کارهای جانبی مثلا چیا؟

پاسخ :

یه سری کارایی که دلم میخواد انجام بدم و الان دیگه وقتشو ندارم.
خانم دکتر تمام وقت
۱۱ مهر ۱۸:۲۰
حرفای معلوم الحال روت اثر گذاشته ها.بعد ها غبطه اون روزا رو میخوری

پاسخ :

:)))))
نه. ولی حس میکنم دو سال عمرم به بطالت گذشته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان