تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۱۷. اخلاق بد..

یه اخلاق بد و فوق العاده بچگانه دارم. اونم اینکه وقتی میخوام یه کاری رو انجام بدم متنفرم ازینکه یهو همه به سمتش هجوم ببرن. یعنی اصلا بنظرم کاااملا چیپ و بی ارزش میشه. یعنی من میرم یه چیز بی خودی از زیر سنگ پیدا میکنم، یهو مهم و محبوب میشه :| من اگه یهو تو خیابون شالمو سر یه نفر ببینم یا کفشمو پای کسی ببینم دیگه نمی پوشمش.. بدتر از اون متنفررررم وقتی مثلا من یه کاری رو متناسب با شرایط و علاقه ی خودم انتخاب میکنم. یه نفر دیگه کورکورانه تقلید میکنه.. 

و این مدت فقط و فقط دارم این چیزا رو میبینم. یه علاقه ی جدی زندگیم رو رسما از بین بردن.. 

دیگه هیچی از خودم هیچ جا و به هیچکس نمیگم :| اخه حتی قشنگ و حسابی هم ایده نمیگیرن. تقلیدای احمقانه و ناموفق میکنن! هیچ ایرادی نداره ادم از کسی ایده بگیره ولی تقلیدای احمقانه و ناشیانه حالمو بدمیکنه. لعنتی ببین علاقه و استعدادت چیه برو دنبالش. چرا انقدر جو زده؟!

۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
tiktik tiki
۲۹ مهر ۲۲:۱۸
شاید اون ایده ایی از تو میگیرن درنظراونا خیلی کامل و بی نقص باشه
ولی اون پاراگراف اولت که شالتو سره یکی دیگه ببینی دیگه نمیپوشی باید بگم خیلیا به این درد دچارن

پاسخ :

من فقط گفتم احساسم اینه و البته میدونم که حس خوبی نیست. نمیگم که حق با منه..
من اگه مثلا سر یه ادم سن بالاتر از من یا خز و بدتیپ باشه قطعا دیگه نمی پوشم. ولی حالت عادی حسم بهش بد میشه ولی میپوشم همچنان..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان