تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۲۷. در راستای پست قبل..

در راستای پست قبل یه کاری واسه خودم تراشیدم که همه ی زمان و انرژیمو میگیره و فوق العاده هم سنگینه. تهش هم دستاوردش عملا واسه کسای دیگست و یه جورایی بیگاریه.. ولی دلم میخواست که انجامش بدم. کاش خوب پیش بره و کاش واقعا اون کاری که وعدشو بهم دادن انجام بدن..

انقدر سنگینه که قبول کردنش واقعا ریسک بود.خیلی!

۴ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
Ali
۰۶ آذر ۲۱:۳۶
سلام
خب بالاخره تموم کردم وبتو😯
آقا عجب وب جذابی داری! خیلی خوش گذش بهم واقا
 اصن نمیخواستم بخونم داشتم رد میشدم یکی دوتا خوندم دیدم افکار و طرز فکرت کپی منه و خوشم اومد و هی ماجرا داش جالب تر میشد! خلاصه از صب کار و زندگی ندارم. بی نهایت خوشحالم ک یه همچین آدمی پیدا کردم و امیدوارم بازم بنویسی.

حالا میدونم کسی ازم نظر نخواستا ولی خب اگه بخوام خیلی خلاصه اون چهره ای ک توی ذهنم شکل گرفت رو توصیف کنم باید بگم: خیلی شبیه منی از لحاظ فکری و اینا. خیلی خیلی خیلی با اراده و مصمم. خیلی ذات مهربونی داری(صد درصد قبول نداری ک تقریبا میتونم حدس بزنم چرا). خیلی منطقی و سنجیده عمل میکنی. زندگیت مفیده! و واقا هزار تا چیز دیگه .....

یه چیز جالبت این بود ک هرجا دلت گرفته بود نوشته هات دقیقا آدمو میبرد ب اون حس و حال هرجا شاد بودی دقیقا نوشته هات حس شادی میداد ب آدم. خلاصه امروز 1000بار شاد و غمگین شدم. امیدوارم ترک نخورم.
یه حرفیم میخواستم بزنم ولی دوبه شک بودم بگم نگم! چون یه جایی مشابهش اتفاق افتاده بود و شما دلخور شدی. پس نمیگم ک اگه بعدا خودت مایل بودی میگم(حرف بدی نیستا از نظر من تعریفه)

میدونم اینروزا کار زیاد شده و متن منم طولانی بود و ببخشید اگه خسته کردم.
امیدوارم هر آرزویی داری بهش برسی و همیشه شاد باشی.👏

پاسخ :

سلام. مرسی که وقت گذاشتی و وب منو خوندی. مرسی از نظر لطفت به من.
اشکالی نداره. بگو نظرتو.
شما هم شاد باشی :)
ابوالفضل ...
۰۵ آذر ۲۰:۰۸
حواست باشه! آدم وسط بیگاری یهو بد کم می‌آره...
خانم دکتر تمام وقت
۰۵ آذر ۱۸:۱۶
خب بگو چی بود

پاسخ :

قرار بود یه بخشی از یکی از رفرنسامونو واسه انتشارات ترجمه کنم و اسمم بره روی جلد.ولی هفته پیش کنسلش کردم
فتل فتلیان
۰۴ آذر ۲۰:۲۰

موفق باشی :-)

هر چی که هست مهم اینه که خودت حالت باهاش  خوب باشه

پاسخ :

مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان