تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۲۸. خدایا چرا؟!

خدایا من چهار سال منتظر این لحظه بودم. چرا الان؟! چرا الان که همه چی خراب شده؟؟!! چرا الان که همه چی این شکلیه؟! خدایا من چیکار کنم؟!!! درمونده ترینم... درمونده ترین..

از ترس و شوک همه بدنم یخ کرده و دارم میلرزم..

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
ابوالفضل ...
۱۷ آذر ۱۶:۵۹
چی شده؟!!!

پاسخ :

هیچی.. اوکی شد
هیزل گریس
۱۵ آذر ۲۲:۵۹
hope u do well 

پاسخ :

به خیر گذشت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان