تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۴۴. اطفال..

اطفال میتونه جز اون معدود درسایی باشه که کتابش کاملا قابل درک و فهمه. درسش جذابه، اگرچه که احتمالا بخشش چندان جذاب نخواهد بود :)

امتحان اندوی دیروز خیلی خوب بود. کاش نمرش هم خیلی خوب شه. کاش همه امتحانا به خوبی بگذرن. 

دیروز هیچی درس نخوندم. کتاب خوندم و کلی فرندز دیدم. شاید وقت تلف کردن باشه، ولی واسه امتحانایی که انقدر طولانی و سنگینن نیاز به استراحت ذهنی دارم وگرنه وسطش و اخراش کم میارم.. امروز هم خیلی کم خوندم ولی هنوز تا شب و البته فردا فرصت هست :)

۵ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
پرواز ...
۱۸ دی ۲۱:۳۳
آقا من حواسم جمعِ لبخندِ گوگولیه بچه ی دوم از سمت چپ شد :))
چرا بخشش جذاب نباشه؟ بچه ها که خیلی گوگولین :))

پاسخ :

:))))))
بخشش با یه عالمه عررر زدن و گریه کردن، لگد پروندن، جیغ کشیدن، غیرهمکار بودن و کلی صحنه های دلخراش دیگه همراهه :))))
فتل فتلیان
۱۷ دی ۱۴:۵۸
عملا هیچی نخوندم اندیشه و فارسی رو همینجوری رفتم سر جلسه 
زبانو شدم ۱۵ 
آز بهم داده ۱۲ همین که پاسم کرده کلامو انداختم بالا با اون وضع حضورمون سر کلاس و سوتیم با یکی از دخترا
امیدم به ۳ تا امتحان اخره

پاسخ :

ای بابا. ترکوندی که ترم اول ؛) ایشالا که مشروط نمیشی :)
فتل فتلیان
۱۷ دی ۱۰:۰۰
اندیشه رو شدم ۱۱ 
بقیه عمومی هارم عملا گند زدم

پاسخ :

چراااااا :|
فتل فتلیان
۱۶ دی ۲۲:۴۷
موفق باشی 
من که فعلا در حال مشروطیم فقط خدا کنه این ۳ تارو یکاری کنم
ترم اول و مشروطی 😑😐

پاسخ :

نه بابا مشروط نمیشی. ترم اول که همش عمومیه عملا
tiktik tiki
۱۶ دی ۱۹:۳۰
مک دونالد😂میتونست کتاب اشپزیم بنویسه

از شدت نمکریزی مرد:////

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان