تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

256. What the hell am i doing here

واقعا چرا من انصراف نمیدم برم دنبال زندگیم؟! واقعا من چرا اینجام؟! حتما باید همه ی سالای جوونیم بره تا تموم شه؟! چطوری بگم دیگه نمیخوامش؟! 

۴ نظر ۴ موافق ۲ مخالف
سویل :)
۰۸ بهمن ۱۴:۱۸
خواهش میکنم عزیزم :)
خوبی از خودته خانوم ❤

پاسخ :

❤😘
سویل :)
۲۶ دی ۲۳:۱۲
عزیزم چرا دیگه نخواییش؟؟
کلی واسش زحمت کشیدی
سد کنکور رو گذروندی ...
علوم پایه ...
الان که رسیدی به جاهای خوبش چرا دوسش نداری خانوم ؟
همه کارهایی که قراره نتیجه عالی داشته باشن آدمو به چالش میکشن و به آدم سخت میگذرونن ، کارت حتما قراره نتیجه عالی داشته باشه :)
تو همیشه واسه من تو سخت کوشی الگویی دختر ❤
کم نیاری ی وقت ؛)

پاسخ :

وای سویل نمیدونی کامنتت چقدررر حس و حال خوبی داشت. چندین بار اومدم و خوندمش. مرسی که انقدر ماهی رفیق جان.. مرسی بابت کامنتت که یه عالم حس و حال خوب داشت، مرسی از خودت که انقدر مهربون و جذابی❤❤❤
x
۲۶ دی ۲۱:۴۵
چرا ؟ چی شده؟

پاسخ :

هیچی. خسته ام فقط :(
فتل فتلیان
۲۶ دی ۲۰:۲۶
خو در کنارش از زندگیت لذت ببر 
مثل من ولی من بیشتر دارم لذت میبرم تا به درس برسم

پاسخ :

:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان