تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۶۴.تشخیص عملی ۲

و بالاخره اخرین امتحان.. البته دو تا امتحان تئوری و عملی ترمیمی مونده که دیگه گذاشتیمش واسه اخر بهمن :| 

فردا هم تشخیص عملیه و ترم هفتی که تموم نشدنی بنظر میرسید تموم میشه. پریو هم که خیلیییی نگرانش بودم پاس شدم خداروشکر..

امروز داشتم میدیدم این ترم ۴۸ تا بیمار توی بخش رادیو داشتم و ۷ تا بیمار توی بخش تشخیص :) فکر کنم سی تا هم دندون اندو کردم..‌

یه کلینیکی هست که فقط صبحا بازه و مامانم هر هفته میره اونجا شیشه میذاره که دندون جمع کنه واسم. هربار هم دکتره ازش میپرسه پس خودش کجاست. چند روز پیش که صبح اومدم خونه رفتیم دندونارو بگیریم، دکتره پیشنهاد داد تابستون برم کنارش بایستم :) خیلی تو فکر این بودم که یه جایی رو واسه رفتن پیدا کنم، دیگه خودش پیدا شد..

امتحان فردا هم کیسه. کیس میدن بیماری با فلان مشخصات و این عکس، تشخیصش چیه، تشخیص افتراقی بذارید و نحوه ی درمان و دارو و اینا.. 

باورم نمیشه فردا دیگه تمومه😅 و اینکه شنیدم ترم هشت خیلی خیلی سنگین تره :| سال چهار توی دانشکده ی ما واقعا کشندست :|||

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان