تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۷۱. دروغ

دروغ گفتن واقعا خیلی خیلی کار سختیه. توی این هقته دوبار دروغ گفتم و دارم از عذاب وجدان خفه میشم. یکی اون روز که اون پسره واسه هزارمین بار گفت بیا بریم بیرون و چون دیگه روم نمیشد بهش بگم نه گفتم مسافرتم. یکی هم امروز که کلاس فرانسه نرفتم بخاطر امتحان پنج شنبه ولی گفتم امروز امتحان دارم.

انقدرررر از خودم ناراحتم که خدا میدونه. 


پ ن: امروز واسه ی احمقانه ترین کار زندگیم برنامه ریختم! بعدش کلی با خودم کلنجار رفتم و حماقتای قبلیمو به خودم یاداوری گردم تا از سرم بیفته‌. سال ها بود انقدر احمق نبودم..

۰ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان