تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۷۲. ترمیمی مرا خواهد کشت!

معدل ترم پیشمو دیدم. انقدررررر خوب و خفنه که توی تصورم هم نمی گنجید این ترم با این درسا این بشه. فقط هنوز اندو عملی رو نزدن که کاملا معدلمو نابود میکنه. کاش پرف نکرده بودم :( دو سه تا نمره دیگه هم مونده که میدونم خیلی خوبن..

تازه فهمیدم چقدر معدل خوب داشتن اسونه و من هیچ وقت نمیدونستم. با یه درس خوندن معمولی میشه معدل خوبی داشت و حیف همه لحظاتی که از دست دادم.. همه نمره ها و معدلایی که میتونست خیلی خفن باشه. تازه فهمیدم اینایی که معدلاشون ایناست هییییچ کار خاصی نکردن و الکی تو ذهنم گندش کرده بودم.

فارما رو هم گرفتم!! این ترم هم فارما دارم هم درد و دارو. اون وقت اطلاعات دارویی من به استامینوفن و قرص سرماخوردگی ختم میشه :| ولی چه خوب که این ترم فارما ارائه شد. بار سنگین پاس نکردنش رو دوشم بود. 

فردا امتحان ترمیمی تئوری و عملی دارم و فقط خدا خودش به خیر بگذرونه. وحشتناکه جدا.. امتحان تئوری ، تراش و بعدش هم ایستگاهی.

فرزامو‌ هم بردم دادم بخش که استریل کنن واسه ی شنبه و اولین بیمار ترمیمی. کاش امتحان فردام خوب شه که شنبه بی استرس افتادن برم بخش..

کلی کار نکرده واسه ثابت و ارتو هم دارم. دوباره استرس، دوباره دغدغه..

۴ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
x
۲۶ بهمن ۲۳:۵۰
کاش یه مقدار توصیح میدادی چجوری میشه نمره خوب گرفت .

پاسخ :

واقعا راه خاصی سراغ ندارم. بنظرم ادم خودش باید کم کم دستش بیاد
life around me
۲۵ بهمن ۲۲:۰۱
بعد مدتها سلام...نه خسته:)

دقیقا همینطوره که گفتی.درس خوندن برای دانشگاه قلق متفاوتی از درس خوندن برای مدرسه داره و اگه یادش بگیری دیگه حله...و واقعا توصیه های بقیه زیاد کمکی نمیکنه و آدم خودش باید آزمون و خطا کنه تا یاد بگیره.
اگه آدم در طول ترم تا جای ممکنه بخونه و شب امتحانی نباشه خودش خیلی کمک میکنه...
بترکونی!

پاسخ :

سلام عزیزم. تو هم خسته نباشی :)
مرسی گلسا جانم. تو هم که نیازی به گفتن نداری. حتما میترکونی 😘
زینب
۲۴ بهمن ۲۰:۰۵
میدونم که میدونی خودت...ولی شاید بد نباشه که یه بارم من اینجا برات بنویسم ...بعنوان کسی که این دوره رو گذرونده...تموم میشه همه این سختی ها. ازش فقط هاله ای از خاطرات می مونه. خوب درس بخون. خوب یاد بگیر. اعتماد به نفس داشته باش و نترس. از امتحان کردن روش های جدید نترس. از سوال پرسیدن نترس. از همه استادها استفاده کن. هرکس یه تجربه هایی داره که خاص خودشه.
 پ.ن: یادمه منم امتحان اندو عملی (فانتوم) ترانسپورت کرده بودم :))

پاسخ :

خیلی خیلی مرسی بابت کامنت ❤ چند بار تو این مدت خوندمش و کلی هم بهش فکر کردم. حتما حتما سعیمو‌ میکنم
❤😘

+ فکر‌ کنم همه ازین خاطره ها از اندو فانتوم دارن😂
tiktik tiki
۲۴ بهمن ۱۹:۱۱
من استرس گرفتم از پستت خدا به خودت رحم کنه دیگه

پاسخ :

خیلیییی زیاده. صد صفحه کتاب و جزوست فقط..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان