تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۷۹. هیولا!

هیولای کابوسام دوباره سر و کلش پیدا شده و دوباره همه تنم یخ کرده و دارم میلرزم..

۳ نظر ۱ موافق ۲ مخالف
tiktik tiki
۰۳ اسفند ۱۹:۲۷
اره

پاسخ :

صبر کن عزیزم لطفا. میگم بهت. هنوز خیلی زوده
tiktik tiki
۰۳ اسفند ۱۷:۱۴
مرسی
ببین من اصلا نمیدونم چی بخونم، چجوری بخونم، از کی باید شروع کنم
میخواستم از تجربیات شما استفاده کنم

پاسخ :

کی علوم پایه داری؟ شهریور؟
tiktik tiki
۰۳ اسفند ۰۹:۴۶
سلام من چندتا سوال درباره علوم پایه داشتم میتونی کمکم کنی؟

پاسخ :

سلام عزیزم. بپرس. اگه بدونم حتما جواب میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان