تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۸۰.ترمیمی ۲

بازم هفت بالا و مریضی که دهن منو سرویس کرد و دهنشو اندازه ی گنجشک باز میکرد. رسما پدرم درومد. توربین که تو دهنش جا نمیشد، اصلا هم همکاری نمیکرد و همش وسطش دهنشو میبست. حتی وقتی دست من تو دهنش بود :|

بیمارم یه خانم میانسال افغان بود که خیلی خوش اخلاق بود ولی پدر منو دراورد.

تنها نکته مثبت قضیه این بود که بعد تزریق گفت من همیشه از امپول دندونپزشکی خیلی میترسم ولی الان اصلا احساسش نکردم. تراشمو هم خوب دادم.

ضخامت گلاس اینومر هم زیاد شد و هیچ جوره تراشیده نشد. کاش فقط ترمیمش فِیل نشه.

اه :|

۱ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
شایان
۱۲ اسفند ۰۱:۲۳
من فکر کنم بیمار خوبی محسوب شم واسه شما. دهنم تقریبا اندازه کروکودیل میتونم باز کنم..تو یونیت هم اگه قشنگ بی حس شم میتونم بخوابم تا  شما راحت کار خودتون انجام بدین 🤷‍♂️

پاسخ :

عالیه :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان