تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۸۳. ترمیمی ۳

دو تا دندون شیش بالا سهم امروز من از ترمیمی بود😅. ترمیمای قبلیو خارج کردم، پوسیدگیای جدیدو تراش دادم و دوباره پر کردم. نمره کاملو هم گرفتم. حس خوبیه وقتی استاد گفت دیگه دندون دومو خودت تراش بده و پر کن و نیازی نیست من چک کنم. کلا خوبه که مرحله اول کارمو که میبینن اعتماد میکنن و دیگه بقیشو به خودم میسپرن.. امروز خودم پیشرفت خودمو حس کردم کاملا. دیگه از توی آینه کار کردم نه دید مستقیم. واسه پر کردن هم دیگه خیلی چیزا دستم اومده و اشتباهات قبلیو نداشتم.  حس‌خوبیه ^_^

کلا اینکه یونیت خودتو داری، ست خودتو میچینی، بیمارتو خودت منیج میکنی خیلی حس جالبیه. شاید همینم که من توی اندو افتادم و استادا بالای سرم نمیان و مستقل کار میکنم هم بد نباشه حتی..

۰ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان