تماما مخصوص

سمفونی یک زندگی..

۲۸۴. فاکینگ ارتو!

سیم ارتو رفت تو دستم. از یه سمت انگشتم رفت، ازون سمتش درومد :| بعد اومدم سیمو درارم، برعکس چرخوندمش، یهو دیدم سبم تا وسط تو دستمه! خالم یهو اومد دید، وحشت کرد و رفت عقب. بعد که درش اوردم فکر کردم خون نمیاد. یهو دیدم انگشتم پر خون شد. الانم هنوز انگشتم درد میکنه. این مسخره بازیای ارتو رو هم هنوز درست نکردم. فقط اینو میدونم که هیچ وقت به تخصص ارتو فکر هم نخواهم کرد! هرچقدر تئوریش جذابه، عملیش واسه من مسخرست.

این دیگه کاریه که مطمئنم هیچ وقت قرار نیست انجامش بدم. و اولین باره که فقط دلم میخواد هرجور که هست فقط تموم شه. ازین هفته تا هفته بعد که باید کارامو تحویل بدم فقط استرسشو دارم. خیلی بده جدا..

واقعا ادم تا توی هر بخشی نرفته نمیتونه درموردش نظر بده. قبلا چقدر ارتو بنظرم جذاب بود و الان چقدر دوست نداشتنی.. 

۵ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
1900 __
۱۸ اسفند ۱۴:۵۱
لعنتی سیمش خیلی تیزه عوضی . گاها دراز تر میگرفت فرو میررفت توو لپم همش زخم و ابسه نمیدونستم به خودتونم اسیب میزنه :)))

پاسخ :

عهههه. منم نمیدونستم مایه ی عذاب بیمارم هست :|
معلوم الحال
۱۷ اسفند ۲۳:۰۳
این ارتو همون ارتودنسیه؟ :)

پاسخ :

Oui
tiktik tiki
۱۷ اسفند ۲۱:۴۸
چه جالب من اینو نشنیده بودم

پاسخ :

:)
tiktik tiki
۱۷ اسفند ۲۰:۲۱
نظرمو تایید نکن😅😅

پاسخ :

جالبه که تقریبا همه متخصصا جز خود ارتوها به شدت با ارتو مخالفن. خیلیییییی. یعنی میگن بری همه دندوناتو بکشی ایمپلنت کنی بهتره!
شنیده بودم بعد ارتو خیلی عوارض و دردسر داره. ولی دیگه تا این حدشو نمیدونستم!
tiktik tiki
۱۷ اسفند ۱۹:۰۸
من از وقتی دکتر ارتوم ر...د  تو دندونام فهمیدم چیه☺

پاسخ :

چرا؟! چی شد مگه دندونات؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
روزمرگی‌های یه دندونپزشک
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان